El sector de la restauració és un dels que més ha notat la falta de clients. Quant a finals de mes no surten els números ben segur que el primer que la majoria treu són les despeses en bars i restaurants. Per contrarestar aquest efecte, alguns restaurants han trobat la fórmula per mantenir els menjadors plens a vessar de clients. Tenim un parell d'exemples. El primer és el restaurant Don Corleone de Calella (Maresme) que cada dilluns i, fins a finals d'any, ofereix un menú "anticrisi" per 3 euros. El menú és com els de la resta de dies i permet triar entre sis primers plats, sis segons i quatre postres. Directe!cat, ens explica que tot i ser la segona setmana de la campanya, la concurrència de clients era mai vista.
L'altre restaurant que s'ha apuntat a les megarebaixes és de Gijón (Astúries). "Menú a 1 euro" indica cada dijous un retòl voluminós a la porta de la sidreria Dario's, tres plats, flam de postres, pa i vi.
Menús a preus mai vistos o el màrqueting en temps de crisi
Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari