Menús a preus mai vistos o el màrqueting en temps de crisi


El sector de la restauració és un dels que més ha notat la falta de clients. Quant a finals de mes no surten els números ben segur que el primer que la majoria treu són les despeses en bars i restaurants. Per contrarestar aquest efecte, alguns restaurants han trobat la fórmula per mantenir els menjadors plens a vessar de clients. Tenim un parell d'exemples. El primer és el restaurant Don Corleone de Calella (Maresme) que cada dilluns i, fins a finals d'any, ofereix un menú "anticrisi" per 3 euros. El menú és com els de la resta de dies i permet triar entre sis primers plats, sis segons i quatre postres. Directe!cat, ens explica que tot i ser la segona setmana de la campanya, la concurrència de clients era mai vista.

L'altre restaurant que s'ha apuntat a les megarebaixes és de Gijón (Astúries). "Menú a 1 euro" indica cada dijous un retòl voluminós a la porta de la sidreria Dario's, tres plats, flam de postres,  pa i vi.

El café aquell dia val més que el menú. Els amos del restaurant havien vist com la mitjana de clients baixava en pocs mesos i han pres aquesta iniciativa que ara els omple el menjador de gom a gom un cop per setmana. Als clients, de fet, els surt més a compte anar a fer l'àpat que comprar-lo al supermercat. Aquell dia no hi ha ganàncies per als propietaris del local, però la publicitat que els aporta traspassa les fronteres del Principat.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article