Els clients del grup Bonpreu reduixen un 40% l'ús de bosses de plàstic

En un any, el grup ha retornat més de 250.000 euros en descomptes de 2 cèntims a canvi de no fer ús de bosses de plàstic


La campanya "Millor que una bossa de plàstic" ha motivat àmpliament  els clients del grup Bon Preu, reduint el seu ús un 40% envers fa un any. L'establiment premia als clients que decideixen portar la bossa de casa amb dos cèntims de descompte cada deu euros de compra. Segons els empresaris, l'import de les bosses té un valor simbòlic en comparació amb l'impacte ambiental que estalvien.

L'objectiu de la campanya era la reducció de 10 milions de bosses davant dels 50 milions de mitjana que utilitzen els clients de Bon Preu, Esclat i Orangutan. Un xifra que ha estat superada amb escreix arribant a l'estalvi de 17milions de bosses.

Totes aquestes dades han desembocat en el retorn de 250.000 euros als clients que han optat per renunciar a la bossa de plàstic per carregar-hi la compra.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article