La guerra d'ofertes i preus iniciada per les grans superfícies sembla que s'encomana i ara el sector tèxtil és el que anuncia retallada de marges per captar vendes. Cadenes de moda vinculades a Inditex com Bershka i Stradivarius encadenen les rebaixes amb les promocions de primavera, Springfiel, propietat del grup Cortefiel, ofereix el 2 x 1 fora de campanya de rebaixes, els centres del Corte Inglés i H&M opten per oferir peces seleccionades a 10 euros o C&A que s'apunta a la batalla amb la línia Avanti a preus molt interessants. La clau, diuen, és la crisi de vendes i també la introducció en el mercat de cadenes de baix cost com la firma irlandesa Primark.
La reflexió ha estat que després de la darreres rebaixes en què els preus ja comptaven amb descomptes de fins un 70% a principis de campanya, les vendes en volum van créixer un 23% i, en canvi, la facturació va baixar un 3%.
Per als experts, l'èxit assolit per cadenes de baix cost com Primark i Kiabi ha estat clau perquè reaccionessin les competidores.
Viam si es nota alguna cosa....
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari