El client tindrà la darrera paraula


El més gran productor mundial de cervesa, la multinacional belgo-brasilera InBev, consultarà als consumidors per internet i missatges de telèfons mòbils sobre el gust que més els agrada de la seva nova línia de cerveses de fruites, que serà comercialitzada a Bèlgica aquest proper estiu. InBev treurà el proper mes de juny dues noves cerveses de fruites, Belle-Vue Poma-Cirera i Belle-Vue Pera-Poma, i alhora, demanarà als consumidors que li comuniquin per internet o per missatges de mòbil quina és la seva preferida. Durant el període de prova, InBev distribuirà els dos nous productes als bars que ofereixen la marca com a obsequi als seus clients perquè els provin en espera que els responguin sobre les seves preferències. Amb aquesta nova tècnica de Marketing la companyia triarà la cervesa que més vots reuneixi per ser comercialitzada ja de manera permanent a partir de l'agost. InBev afirma que ambdues cerveses són úniques per la peculiar combinació de diferents tipus de fruites, mentre que fins ara només existien cerveses amb una sola fruita, com cirera o préssec. El grau d'alcohol d'aquestes cerveses és també més reduït, entre 2,4 i 2,9 graus en funció del combinat. La companyia cervesera es vanta de ser la primera que dóna l'última paraula al client.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article