Les operadores de mòbil no arriben ni a respondre en 4 de cada 10 reclamacions


Facua ha publicat els resultats de la IIa. enquesta sobre la qualitat de les companyies de mòbil. El 59% de les reclamacions que plantegen els usuaris no tenen resposta o bé no obtenen una solució satisfactòria. En quatre de cada deu reclamacions les operadores ni tan sols responen. L'opinió dels usuaris no ha millorat envers la que tenien ara fa un any, ben al contrari, els consumidors s'han mostrat més negatius encara a l'hora de valorar el tracte que reben les seves reclamacions. En aquest sentit, la companyia pitjor valorada és Movistar. És l'operadora que, segons els usuaris, té una publicitat més enganyosa, té més errors en la facturació i compta amb el pitjor servei d'atenció al client. Orange, és la que té més problemes de cobertura. L'enquesta encara no contempla les opinions de clients d' Yoigo i les principals operadores de mòbil virtuals, de recent introducció al mercat. Facua fa una exposició detallada de les preguntes a les que han respost els enquestats, d'entre aquestes destaquem que el 29% dels usuaris creu que en alguna ocasió li han cobrat trucades no realitzades, i que els clients de targetes de prepagament no reben factures. Un 39% dels usuaris que havien demanat la baixa han continuat rebent factures a pesar de la seva demanda d'interrupció de servei. D'entre els usuaris, un 30% denuncia que no li han aplicat la tarifa de promoció que contemplava la campanya publicitària i un 70% es queixa de la informació que donen les companyies en l'atenció al client per confusa i incorrecta.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article