Internet i mòbils acumulen la majoria de queixes dels consumidors de Lleida


L'Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor (OMIC) de la Paeria ha enregistrat durant el primer semestre de l'any un total de 1346 consultas i 250 reclamacions, la majoria d'aquestes relacionades amb l'àmbit de les telecomunicacions. La disconformitat amb les factures, els serveis prestats el no compliment de garanties dels venedors ni del servei tècnic centralitzen les queixes. En telecomunicacions, despunta el cúmul de reclamacions presentades per deficiències en el servei d'atenció al client i en el funcionament d'internet, també per la dificultat de canviar d'operadora telefònica. El sector que segueix en acumulació de reclamacions és el d'electrodomèstics i serveis d'assistència tècnica, especialment en les garanties dels productes. En habitatge, els arrendaments i la compra de pisos de segona mà són els apartats que generen més demandes de l'OMIC. Font:La Mañana

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article