El director i ànima del projecte, Robert Bellsolà, destaca la peculiaritat de la pel.lícula "cinema català i en català sense subvencions". El director gironí, a partir d'un pressupost ajustadíssim, i que ha comptat amb la complicitat d'un equip tècnic i artístic per a filmar el llargmetratge en només 12 dies, va iniciar una campanya de promoció al Facebook, ara fa tres mesos. De moment ja compta amb més de 5.000 seguidors i preveu fer l'estrena aquesta primavera.
Produïda per Aiguaviva Films, la productora familiar amb què Bellsolà es va fer un nom amb el making off de Soldados de Salamina i el documental Salaminos, i amb la que ha continuat rodant diversos videoclips i documentals (el darrer, Brasil somos nos, protagonitzat pel músic Carlos Núñez), el film encara no té data d’estrena. Anar a la Berlinale i picar a la porta de les distribuïdores seran els passos següents, després de la campanya iniciada a les TIC.
La promoció a través de les xarxes socials es basa en “continuar fent soroll”, per això vol mantenir viu el grup de Facebook rodant vídeos de famosos que clamen a favor del film. Ara per ara, ha aconseguit el suport de gent tan heterogènia com ara Mònica Pont, Joan Roca, Carlos Núñez, Jimmy Jump, Conrad Son, Matthew Tree, Salvador Cervià i Quim Masferrer.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari