Els "singles" gasten un 65% més, especialment en capricis


La consultora TNS Worldpanel ha fet una recerca de la nova realitat social que representa la tendència a viure sol en la societat occidental. L'estudi "Viure sol, els 360 graus de les llars unipersonals" evidencia que els anomenats "singles" manifesten estalviar per donar-se capricis, i es concedeixen petits plaers diaris. Són grans consumidors de galetes de xocolata, gelats, vins, iogurts de qualitat, bombons... Fan els àpats en horaris més desestructurats que els de les llars familiars, i acostumen a sopar davant de la televisió. L'estudi subratlla que com a consumidor el single és impulsiu i despreocupat i li desagraden, generalment, les tasques pròpies de gestionar la seva nova llar. El col.lectiu representa 3,4 milions de persones a tot l'Estat (un 21% de les llars). El mercat ha detectat la presència cada vegada més important d'aquest tipus de consumidor per això, han sorgit tendes especialitzades en aquests clients, es creen als supermercats seccions de "monodosis", es redueixen els paks de mitjana i augmenten les seccions de "snacking" o pica-pica,

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article