No més nou-cents!


Les coses han canviat molt en pocs anys. Les companyies que ofereixen serveis focalitzen cada vegada més l'atenció al client a través de telèfon. Les dimensions d'aquestes companyies han crescut i, al mateix ritme, el tracte personal s'ha fet distant i mecanitzat. És per això que sovint ens veiem abocats a trucar per una factura incorrecta, per una finalització de contracte, per la necessitat de canviar d'empresa, i ens veiem obligats a fer-ho repetidament o a passar per llargues esperes. La cosa es complica quan l'únic telèfon que ens donen per trucar és un dels anomenats 900. Davant d'això sempre és bo de recordar que els números telefònics que comencen per 901 o 902 no es consideren trucades nacionals, i per tant, no es facturen dins de la tarifa plana. Qualsevol empresa, quan contracta una línia 900, s'ha abonat prèviament a un número dels convencionals que comencen pel prefix provincial. Aquests si que són inclosos dins de la tarifa plana i existeix un portal d'Internet que davant d'un 900 fa la recerca del número convencional al que està vinculat.

L'atenció al client és la mateixa -això no es pot canviar- però si que canvia la factura telefònica de final de mes. El portal és nmn900.com, i és bo de tenir-lo a punt per quan calgui.

La web dóna l'opció d'introduir un número 900, 901, 902... en una barra de recerca i tot seguit apareix el número vinculat. Molt útil.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article