El comerç electrònic i la promoció del producte local


Promoure les empreses locals a l'espai Internet és una aplicació amb futur. Comprar de manera virtual també pot ser a nivell local, així ho mostra l'èxit de la iniciativa de la que poden gaudir els veïns de Puy-en-Velay,  des del setembre passat. El portal web achetezaupuy.com aplega un total de seixanta empreses de la població de la Loire francesa, carnissers,  joiers, òptiques, agències de viatges, verduleries... des d'on ofereixen els seus  serveis i promocions.

L'avantatge és doble: permet als consumidors descobrir l'oferta dels diferents establiments sense moure's de casa, fent la tria i comparació amb tranquil·litat i als comerciants, els permet gaudir d'un mitja potent de comunicació que fa les funcions d'aparador virtual per arribar a moltes més persones de les que tenen com a clients habituals, a través d'aquest espai web se'ls dóna suport tècnic gràcies a la iniciativa de la Junta de Comerç local, que els ofereix l'experiència en aquest camp a més de serveis com el transport a domicili, o bé, l'encàrrec dels productes per passar per un punt de recollida.

El fenomen de les compres en línia estalvia trànsit al centre de la ciutat. La idea ha començat a tenir seguidors en d'altres municipis que també la volen posar en pràctica. Una alternativa al servei que ja fa temps porten a cap les grans cadenes de distribució.

www.achetezaupuy.com

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article