L'atenció al client acumula la majoria de queixes de l'Agència Tributària


La informació i l'atenció al client són les principals motius de queixes i suggeriments que ha rebut l'Agència Tributària -AEAT- durant l'any 2005 ,el 36%. En segon lloc -un 19%-, l'ocupa el temps de tramitació i execució de resolucions, i el 16%, l'aplicació de les normes tributàries. En canvi, la majoria dels usuaris que van utilitzar la web de l'Àgencia per efectuar la seva declaració de renda, un 74%, es van mostrar satisfets o molt satisfets dels resultats. A pesar del percentatge de queixes que acumula, el 82,5% dels ciutadans es declara "satisfet" o "molt satisfet" del tracte i atenció rebudes en les oficines de l'Agència Tributària durant el 2005. No obstant això, aquesta dada suposa el segon nivell més baix d'acceptació des de l'any 2000 i el tercer descens des de 2003, segons l'estudi d'opinió pública i política fiscal, que publica anualment l'agència. Font: Invertia

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article