La UE suprimeix el limit de 3 hores diàries de publicitat a la TV


Els vint-i-cinc han arribat a un acord aquesta setmana per modificar la directiva de "Televisió sense fronteres" que, entre d'altres aspectes, significarà l' alliberament d'emissió de publicitat eliminant el limit de tres hores d'emissió com a màxim, és a dir, que segurament n'hi haurà més. Tot i així, es manté el limit de 12 minuts d'anuncis per hora, el que no diu la notícia és fins a quin punt aquesta dada es compleix actualment. El canvi, diuen, esta en que a partir d'ara s'haurà de respectar el termini de 20 minuts d'emissió de programació abans d'interrompre per a passar a publicitat. Hi haurà excepcions. El document normatiu estableix que telefilms, obres cinematogràfiques i informatius es podran tallar per passar publicitat un cop cada, al menys 30 minuts, el mateix termini que per als programes infantils, sempre que durim més de mitja hora. L'única excepció completament lliure de publicitat seran els serveis religiosos. Font: Diarioadn

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article