La cooperativa Territori de Masies inicia la campanya ‘Tasta Territori’ per promoure el consum de proximitat

La iniciativa impulsada conjuntament amb la restauració del Solsonès finalitza a mitjans de maig


La cooperativa Territori de Masies reactiva la campanya ‘Tasta TM’ amb l’objectiu de promoure l’ús dels productes de proximitat a la restauració del Solsonès i rodalia. Aquest any, hi participen diversos establiments de restauració de la zona a banda dels restaurants socis de la cooperativa, finalitzarà el diumenge 14 de maig.

D’una banda, la campanya inclou el format ‘De tapes amb territori’, on els restaurants ofereixen una tapa de croquetes elaborades amb productes de les sòcies i en un obrador també associat. Les tapes es poden trobar al Restaurant El Miracle, al Restaurant Roquerols (Salo) i al Restaurant Ke Diví! (Calaf).

D’altra banda, trobem el format ‘Tasta Territori als Restaurants’, que promou els restaurants que comptin amb dos o més productes de les sòcies de la cooperativa. D’aquesta manera, Territori de Masies vol ajudar a crear sinergies entre els productors i restauradors de la zona.

La campanya es duu a terme en paral·lel al llançament de ‘Cistella del Territori’, una iniciativa de la cooperativa per fomentar el consum conscient i de proximitat, a més de buscar també la col·laboració, en aquest cas entre els allotjaments turístics i el sector del consum.

Territori de Masies és una cooperativa formada pel veïnat i organitzacions del baix Solsonès, creada amb l’objectiu de promoure, reivindicar i protegir la identitat de la zona i els seus pobles i paisatges. Actualment, compta amb més de quaranta organitzacions associades de diferents sectors, com l’artesania, la iniciativa social, el producte local i la restauració.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article