Carrefour crea marca de productes infantils ecològics

L'associació de productors ecològics Apecpae informa en el seu bulletí que la cadena d'hipermercats Carrefour ha llançat la primera línia d'aliments infantils procedents d'agricultura ecològica amb marca pròpia, que complementen a la resta de la línia ecològica Carrefour Eco. Els primers productes llançats en aquesta nova línia d'alimentació infantil són terrines ecològiques amb sis referències diferents i tenen un preu d'1,15 euros. La intenció de Carrefour és, en un futur, ampliar el mercat amb altres productes ecològics per a nadó com papilles i llet. En el mateix butlletí Apecpae informa que la marca Danone invertirà entre 7 i 9 milions d'euros, la major inversió feta per l'empresa en publicitat d'un producte, per canviar la seva marca de iogurts Bio per Activia, i ajustar-se així, per fi, a la normativa comunitària que reserva l'esmentat terme als aliments que procedeixin de l'agricultura biològica. Al llarg dels cinc primers mesos de l'any vinent coexistiran les dues marques en els envasos per assegurar el reconeixement dels consumidors al nou nom dels iogurts, que serà el definitiu des de l'1 de juliol de 2006. La nova denominació descriurà els beneficis del producte que activa la flora intestinal, evitant la denominació bio.

No hi ha cap comentari

Comenta aquest article