Les altes fraudulentes en la recepció de SMS de pagament, l'opacitat en el pla de substitució dels comptadors de la llum, les penalitzacions desmesurades per la baixa de contractes de mòbil, la falta d'ofertes realment competitives de les elèctriques i les altes il.legals als registres de morosos per deutes falsos són les pràctiques empresarials que més mal han fet entre els usuaris i que ara, els suferts consumidors, tenen ocasió de votar com a pitjor pràctica empresarial de l'any que ha convocat l'organització Facua.
Demanar informació personal dels usuaris per fer-ne un ús fraudulent, incomplir els terminis, penalitzacions abusives en el moment que el client vol donar-se de baixa, o senzillament fer-se el suec quan el client pretén canviar de companyia, són algunes de les pràctiques abusives que han denunciat milers de consumidors i que els tenen atrapats en processos inacabables. Per segon any consecutiu Facua es vol fer ressò d'aquest malestar, fent una selecció de les empreses i les pràctiques per les que s'han sentit més maltractats al llarg de l'any.Fins al 15 de març, data assenyalada com el Dia Mundial dels Drets del Consumidor, els usuaris tenen opció de votar alguna de les tres categories del premis a la Pitjor Empresa de l'Any que per segon any convoca Facua.
En la categoria principal, que coincideix amb el títol de la convoctòria, els interessats poden triar entre cinc nominades: Bankinter, Movistar, Power Balance, Ryanair i Vodafone.
Els premis també tenen triats cinc candidats al Pitjor Anunci de l'Any: Fontvella Ecoligera, la campanya d'ADSL de Vodafone, els pagarés promoguts per Nueva Rumasa, els productes "miracle" del Club Natura i la campanya de promoció d'Actimel.
Des de principis d'any els usuaris han pogut votar els candidats a cadascuna de les tres categories, sempre tenint present les actuacions més irresponsables de les empreses, les pràctiques abusives o la publicitat enganyosa.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari