Campanya per a promoure els productes locals en lots i paneres de Nadal


El portal especialitzat en temes d'agroalimentació gastroteca.cat organitza enguany una nova edició de la campanya "Aquest Nadal, tasta Catalunya", després de l'èxit assolit en la primera edició de 2008. Aquesta és una iniciativa que convida les associacions, gremis, institucions i consumidors finals a regalar lots nadalencs confeccionats amb productes agroalimentaris de proximitat i en facilita la seva localització a través del web.

La campanya s'allargarà fins al gener i s’engloba dins el programa de Comercialització Agroalimentària de la Direcció General de Comerç que també té entre els seus objectius la generació de sinèrgies entre productors, distribuïdors i consumidors i sensibilitzar de la importància de consumir aliments del territori.

Els proveïdors interessats en formar part del llistat poden donar-se d’alta a través d’un formulari que s’ofereix al web. L’any passat la iniciativa va aconseguir que es comercialitzessin fins a uns 16.500 lots i va sumar un centenar de suports per part d’entitats com la Confederació de Comerç de Catalunya, el Gremi de Pastissers de Catalunya, la Federació Catalana de Carnissers i Xarcuters, la Unió Vinícola del Penedès, el Gremi de Flequers de Barcelona, el Gremi de Flequers Provincial de Barcelona, l’Associació de Fundacions de Catalunya, Mercabarna i diversos ajuntaments i consells comarcals.


Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article