Bimbo retira la campanya publicitària "estiu sobtat"

Respon així a les queixes presentades pels consumidors per considerar que el missatge és inadequat

Després de nombroses reclamacions, la Unió de Consumidors de Catalunya va presentar en el seu dia una denúncia contra la campanya publicitària de Bimbo "estiu sobtat". L'organització va rebre una allau de queixes mitjançant la seva plataforma Facebook, de persones que troben inadequat el contingut de la campanya, en la qual, "es despullen diferents dones, totes elles primes, que s'avergonyeixen del seu pes, quan es veuen en vestit de bany".  

Lamenten el missatge que dóna l'anunci que, interpreten, frivolitza un problema greu com el de les alteracions en les conductes alimentàries, que esta afectant cada dia a més famílies.

L'entitat es congratula per la ràpida reacció de Bimbo davant de les queixes rebudes i, ahir, va anunciar a UCC que retirava la campanya i, alhora, lamentava la interpretació no desitjada de l'anunci.

L'organització de consumidors, aprofita un comunicat per fer un toc d'atenció als responsables de dissenyar campanyes de publicitat, advertint-los que " haurien d’adonar-se que no “tot val”, que la utilització sexista de les dones i/o dels homes hauria d’estar eradicada del llenguatge publicitari, que els hàbits i conductes alimentaries són qüestions molt importants per frivolitzar ja que afecta a les famílies de totes les persones que han mort per culpa d’aquestes malalties o a les que pateixen les seves conseqüències".

No hi ha cap comentari

Comenta aquest article