Disney pren partit contra els greixos trans


Disney ha anunciat que no cedirà més la seva marca ni els seus personatges per a la publicitat d'aliments que no compleixin amb els actuals estandars de nutrició. Es tracta d'una actuació exponent davant del greu problema d'obesitat infantil que s'esten a diferents països del primer món, especialment EEUU. Marketing news informa de la mesura que, es farà efectiva de manera immediata a nivell global i afectarà la quantitat de sucre, calories i greixos dels aliments comercialitzats per companyies que utilitzen la imatge dels personatges de Disney. Els restaurants (generalmetn McDonald's) dels parcs de temàtics de la seva titularitat (Disney world, EuroDisney...) tindran prohibit l'us dels demonitzats greixos trans, pel que es canviarà l'opció d'acompanyament de patates fregides per pastanagues o compota de poma. Companyies internacionals com McDonald's, Coca-Cola o Kellogg, han utilitzat durant anys simboligia del món Disney per a la venda dels seus productes, uns alimentos generalment alts en calories. El mercat agroalimentari d'EEUU ha posat límits darrerament a la comercialització dels greixos trans, introduint, a més, l'obligació d'informar-ne del seu contingut (o no contingut) en l'etiquetatge dels productes.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article