El Defensor de la ciutadania de Girona, Ramon Llorente, evidencia en el seu informe anual una pràctica poc transparent que ha portat a cap la companyia d'aigües de Girona, Salt i Sarrià per cobrar més en els rebuts. Arran de les queixes presentades pels usuaris, Llorente ha detectat que la companyia no feia lectures reals durant l'any i acumulava el consum en l'últim trimestre. Aquesta acumulació feia que, en passar d'un determinat consum, l'usuari es veiés obligat a pagar un tram superior de tarifa, pel que en molts de casos s'han trobat pagant el doble o el triple del que haguessin pagat si s'haguessin fet les lectures reals amb periodicitat.
El ciutadà, alhora que rep l'avís, també ha de rebre la informació on se li indiqui que té la possibilitat de comunicar la lectura per telèfon o per escrit a la companyia.
Les queixes que ha rebut el defensor del ciutadà afectaven únicament usuaris de Girona ciutat. Tan a Sarrià com a Salt, no s'ha donat cap cas de reclamació en aquest sentit.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari