Movistar regala el primer minut a canvi de cunyes publicitàries

Sembla que les operadores de mòbil comencen a utilitzar estratègies d'oferta per abaratir el cost de trucades dels usuaris.  Una que ja funciona en altres suports és la d'oferir publicitat a canvi de servei gratis. Aquest no és el cas, però s'hi vol acostar. Es tracta de la darrera campanya de Movistar en la que regala el primer minut de trucada a canvi d'esperar els segons d'una cunya publicitària, abans de la connexió.

L'oferta però té algun detall que la fa limitada com, per exemple, que només va destinada als clients de prepagament, només serà aplicable a les trucades entre clients de Movistar i el descompte no inclou l'establiment de trucada que, recordem, ara és de 15 cèntims.

Les trucades que es facin a l'estranger tampoc hi seran incloses.

Movistar pot oferir aquestes condicions sense massa ofec perquè les trucades circulen dins de la seva pròpia xarxa i no ha de pagar interconnexió.

Quan la pressa ens mani també hi ha l'opció de prémer l'asterisc i oblidar-nos d'escoltar l'anunci. És clar que, aleshores tampoc tindrem el descompte.

D'altres companyies ja han seguit iniciatives similars. És el cas de Blink que, en poc temps, ha gairebé monopolitzat el mercat juvenil britànic. La companyia ofereix minuts de trucada gratis i saldo per a SMS a canvi de rebre publicitat.

Més informació:ElEconomista


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article