El 21% de clients d'Eroski abandonen les bosses de plàstic el primer dia de campanya


Ahir dilluns va ser el primer de la campanya "doble estalvi" que promou Eroski, conjuntament amb WWF/Adena, a través de la qual la cadena de supermercats descompta un cèntim per bossa de plàstic no utilitzada a l'hora de carregar la compra. Els clients de Girona, Sòria i Tarragona són els que s'han mostrat més motivats per la campanya i més d'un 40% ha optat per utilitzar un cabàs o estri de transport alternatiu a la compra. Només en aquestes tres províncies, durant el primer dia de la promoció, s'han deixat d'utilitzar 10.000 bosses de plàstic amb un estalvi de 100 euros.

Si es té en compte la mitjana de tots els establiments de la cadena a tot l'estat la mitjana és d'un 21% d'adhesions en estalviar bosses de plàstic, mentre que, per edats, els clients d'entre 40 i 60 anys són els més motivats i els d'entre 20 i 40 anys, els que menys.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article