Les multinacionals es comprometen a incorporar el valor nutritiu a les etiquetes

Els productes alimentaris incorporaran la informació del valor nutritiu a les seves etiquetes. Aquest és l'acord al que van arribar ahir les 22 principals multinacionals de l'alimentació sota la pressió de Brussel.les. L'acord intenta impedir que la Comissió Europea legisli i imposi disciplina al sector després que se'l responsabilitzi de l'increment de l'obesitat al continent. Vistes les darreres estadístiques referents a l'obesitat i la malnutrició, s'ha creat una certa alarma en comprovar que al Regne Unit un de cada cinc nens pateix obesitat, a països en els que tradicionalment predomina una dieta sana com l'Estat espanyol la xifra ja arriba al 30% i a Itàlia l'obesitat infantil depassa el 36%. La informació incloura les calories que conté el producte per ració, no per cada 100 grs. com fins ara. Les empreses s'han compromès a la inclusió de manera clara i intel.ligible el valor nutritiu en l'etiquetatge que podrà consultar el consumidor de gran part d'aliments i begudes. La informació serà complementada amb les quantitats de mitjana de nutrients que necessitat un adult diàriament. Companyies com Unilever, Pepsi, Nestlé, Kraft, Danone, Coca Cola o Kellogs que formen part de la CIAA estan disposades a complir aquest còdi autoimposat. Les empreses saben que l'alternativa podria ser molt més dura ja que a la Comissió només li queda l'opció de legislar sobre el tema. Font: Cincodias
sandra
1.

magradat molt la pagina web pero tindrieu ke parla mes de tecnologia lo ke sestudia a leso o a batxillerat perke si no els ke estem estudian no ens serveixde res akesta pagina adeu

  • 0
  • 0

Comenta aquest article