Fecsa Endesa ha signat un conveni amb el Síndic de Greuges en el que es compromet a agilitar la tramitació de queixes i les consultes del servei que arriben al Síndic. El pacte explicita les noves competències del Síndic, incloses a l’Estatut d’autonomia, de supervisió de les empreses privades que gestionen serveis públics.
El conveni signat avui estableix que el Síndic trametrà les queixes sobre Fecsa Endesa a la companyia i que aquesta donarà resposta al Síndic en un termini de quinze dies.
Un grup de treball format per representants de les dues parts valorarà la tramitació de les queixes que no entrin dins dels supòsits d’aquest conveni. Aquest grup de treball revisarà cada any l’estat de l’adhesió de Fecsa Endesa amb la Junta Arbitral de Consum i les seves relacions amb les oficines de consumidors i l’Agència Catalana de Consum.
El Síndic de Greuges ja ha signat convenis semblants amb altres empreses, públiques i privades, prestadores de serveis públics com ara Telefónica, Gas Natural i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari