Vitaldent: Consum recomana que els clients recopilin tota la documentació i segueixin amb el tractament


Després que dimarts passat es fes pública la detenció de la cúpula de gestió de la cadena d'establiments Vitaldent, per pressumpte frau, i a la vista del comunicat emès per l'empresa, l'Agència Catalana del Consum recomana que els clients de la franquícia de tractaments dentals segueixin amb el tractament si fins a la data no hi ha hagut incompliment de contracte. Tot i així recomana que es recopili tota la documentació signada amb l'empresa.

Davant les darreres notícies que afecten Vitaldent i tenint en compte el comunicat que ha fet l'empresa en data 16 de febrer de 2016 on s'informa que actualment les clíniques segueixen funcionant amb normalitat i tots els seus pacients estan sent atesos, l'Agència Catalana del Consum recomana als clients el següent:

· Recopileu i guardeu tota la documentació de què disposeu (pressupost, contracte del servei del tractament, contracte de finançament, factures... )
· Si el vostre tractament ha estat finançat amb un crèdit al consum vinculat (facilitat per la mateixa clínica), si no hi ha cap incompliment de contracte, heu de continuar amb el tractament i abonar el crèdit.
· Davant d'un problema, sol·liciteu els Fulls Oficials de Queixa, Reclamació i Denúncia que les clíniques tenen a la vostra disposició. Si en el termini d'1 mes no us han respost satisfactòriament, podeu adreçar-vos al Servei Públic de Consum del vostre municipi /comarca (omic-ocic ) per presentar una reclamació.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article