Fabricants de refrescos contra l'obesitat infantil

Els principals fabricants de begudes no alcohòliques com Coca-Cola o Pepsi no dirigiran els seus misstages pulicitaris als nens per tal de no influïr en l'obesitat infantil. Així doncs, han acordat restringir la publicitat dirigida als nens en les seves campanyes de publicitat dins de l'àmbit europeu com a suport a l'estratègia dirigida per la UE a frenar l'ascens de l'obesitat entre els menors. La decisió va ser anunciada per UNESDA, la federació de fabricants de begudes no alcohòliques que inclou Coca-cola, Pepsi, Unilever o Schweppes. Les companyies s'han compromès a no promoure campanyes publicitàries ni a diaris, portals web o programes de ràdio i televisó que es dirigeixin a menors de 12 anys, a més d'aturar les vendes en escoles de primària, fora del cas que el seu subministrament sigui requerit per les autoritats. En les escoles de secundària, els refrescos seran oferts al costat d'altres begudes com aigua, sucs o refrescos baixos en calories a través de màquines automàtiques de venda sense publicitat i amb un distintiu que promogui la dieta sana. A més, les ampolles hauran de tenir una mida que permeti fraccionar les quantitats.

No hi ha cap comentari

Comenta aquest article