La producció de la fleca i brioxeria Bellsolà creix un 20% durant l'últim any


L’empresa gironina Bellsolà, especialitzada en la fabricació de fleca i brioixeria ultracongelada de qualitat, ha implementat un nou pla de negoci que li ha permès augmentar en un 20% el seu volum de producció durant l’últim any. La firma ha tancat l’exercici 2010 amb un volum de vendes de 37,5 milions d’euros, i pel 2011 preveu seguir creixent un 20% en facturació.

El Pla està inclòs en el programa 360º, que ha creat la Generalitat a través d'ACC1Ó. Es tracta de donar suport a empreses catalanes que els calgui millorar el model de gestió a través de la reflexió, l'assessorament i la definició per, tot seguit, aplicar les millores operatives.

El Programa 360º Competitivitat ofereix eines de treball per a la gestió empresarial diària, Bellsolà volia millorar la seva proposta comercial i fer més competitiva la força de vendes. L’empresa ha aplicat un nou pla comercial que ha dinamitzat l’equip comercial format per una trentena de persones i  ha permès gestionar de manera més eficaç la xarxa de distribuïdors estatals i estrangers. La firma d’Aiguaviva (Girona) disposa ara de més de 80 clients distribuïdors en actiu.

Gemma Montoya, Directora de Màrqueting i d’I+D+i de Bellsolà, destaca l’èxit del Programa 360º Competitivitat i  destaca que les sessions de formació per a tot l’equip comercial van ser de gran utilitat per a la implementació del nou pla comercial.

L’empresa Bellsolà va ser fundada el 1890, compta amb uns 200 treballadors i s’especialitza des de 1990 en brioixeria ultracongelada i fleca precuinada i congelada. Té 7 delegacions pròpies a l’estat espanyol. Al 2010 ha inaugurat la Divisió de Food Service, i amb l’entrada en aquest nou mercat dóna servei a cadenes hoteleres, restaurants i cafeteries.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article