Japó comercialitza vi en llauna

La passió dels japonesos per enllaunar begudes i aliments ha arribat a un dels beuratges més nobles: el vi. Des de fa anys que, a més del sake o la cervesa, enllaunen el tè i el cafè que es pot comprar en una dels tres milions de màquines expenedores que hi ha distribuïdes arreu del territori nipó, ben segur que aviat s'hi afegiran les de vi. La llauna costa 440 iens (uns 3 euros) i conté aproximadament per a prendre dues copes. Els responsables de Nihon Shurui Hanbai, empresa distribuïdora, addueixen que el producte va dirigit a les persones que habitualment consumeixen poc vi i troben excessiu el contingut d'una ampolla de litre o 3/4. El vi enllaunat procedeix d'Austràlia, de la bodega "Barokes" i es presenta en dues varietats, el "Cabernet Shiraz Merlot", negre i rosat i el "Chardonnay Semillon", blanc i axampanyat i segons els fabricants, es pot conservar fins a cinc anys. Es dóna el cas que els primers clients japonesos d'aquest vi han estat els amants de les pizzes, ja que fa uns mesos només es podia adquirir a través d'una cadena de pizzeries amb servei a domicili. Els promotors reconeixen la influència de la moda de la cultura del vi, en relació a països com Austràlia i consideren que el producte tindrà èxit si és fàcil de comprar. Font:Diario de Cuyo

No hi ha cap comentari

Comenta aquest article