el digital d'economia domèstica i consum a Catalunya

mai
23
dc

Actualitat

El preu de l'ADSL espanyol més barat és un 140% més car que la mitjana d'Europa


Comparar Dimecres, 28 d'abril 11:30 h
Dolent Fluix Bo Molt bo Fabulós
carregant Carregant

Que les tarifes d'ADSL a l'estat espanyol són les més cares ja fa temps que ho sabem i que es denuncia. Però la realitat és que per molt de "soroll" que facin les ofertes que ens proposen les operadores, a la pràctica, la cosa no canvia. Llegim a Tecnonews una nova dada que ens referma en la immobilitat de la situació. Un estudi realitzat per Analysis Manson, evidencia que Espanya segueix sent un dels països europeus amb les tarifes de banda ampla més cares. El preu més econòmic que un usuari pot aconseguir en el mercat espanyol és de 34,6 euros, un 141% més car que la mitjana europea.





D'altres països on el preu de l'ADSL supera la mitjana continental són Bulgària (29,07) o Alemanya (23,94 euros). A l'altra banda de la llista, els més barats són Letònia (4,06 euros), Romania (5,67 euros) o Suècia (6,87 euros).



Lectures 1519 lectures  comentari Cap comentari


publicitat



Comentaris


No hi ha cap comentari



Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web jornal.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
Previsualització

La direcció del web jornal.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat


Jornal.cat © 1999 - 2012

Edita
Xadica
Subscriu-te als titulars de Jornal.cat per RSS   Troba Jornal.cat al Facebook   Segueix Jornal.cat al Twitter