Endesa es compromet a resoldre les reclamacions en 10 dies


Endesa ha signat avui un conveni amb la Generalitat pel que es compromet a agilitar les reclamacions dels usuaris que arribin a la Direcció General d'Energia i Mines i que tenen a veure amb la facturació de l'electricitat, de manera que es puguin resoldre en un termini màxim de 10 dies hàbils. En aquest apartat s'hi podran acollir les queixes presentades pels titulars de contracte sobre facturació indeguda o sol·licituds de pagament fraccionat. La quantitat màxima de les factures que passin per aquest procés accelerat no pot excedir de 1.500 euros.

Des del moment en què rebi una queixa, Endesa tindrà un període de cinc dies per admetre-la per aquest nou procediment o per demanar l’aplicació del procediment ordinari. El conveni també preveu l’habilitació de canals de comunicació addicionals entre la Direcció General d’Energia i Mines i Endesa per gestionar el tractament urgent i electrònic d’aquestes reclamacions.

Aquesta mesura vol incrementar el nivell d’atenció als usuaris del subministrament elèctric d’Endesa, i també permet donar una resposta adequada a la necessitat d’informació que han generat els diferents canvis que han afectat la facturació elèctrica en els darrers mesos, com la desaparició de les tarifes regulades o la facturació mensual amb lectures bimestrals, entre d’altres. Complementàriament, Endesa està adherida, des de l’any 2000, a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya (JACC), de manera que també se sotmet al sistema arbitral de consum i als seus laudes per a resoldre eventuals contenciosos amb els clients.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article