Campanya perquè les asseguradores tinguin un telèfon gratuït d’atenció


 La Unió de Consumidors de Cataluya (UCC) informa que les seves denúncies han començat a fer efecte i les asseguradores eliminen els telèfons 902. L'organització de consumidors va elaborar en el seu moment un llistat amb les companyies asseguradores que tenien un telèfon 902 per atendre als seus clients i, tot seguit, va presentar la corresponent denúncia a l'Agència Catalana del Consum.  Actualment a 13 de les 18 companyies denunciades se'ls hi ha obert un expedient sancionador. D'aquestes 13 n'hi ha 4 que ja han modificat el número de telèfon.

La Unió de Consumidors de Catalunya-UCC explica que, tal i com estableix el Codi de Consum, ‘totes les entitats asseguradores han d’oferir a la seva clientela un servei telefònic gratuït al qual es puguin adreçar per posar en coneixement de l’empresa les incidències, esdeveniments i circumstàncies que afectin el funcionament normal de les relacions de consum i formular reclamacions sobre els serveis rebuts.’

El resultat és que de les 18 companyies denunciades, actualment a 13 se’ls hi ha obert un expedient sancionador, de les quals 4 d’elles ja han modificat el numero de telèfon.

Aquestes 4 companyies asseguradores són Allianz, Fènix Directo, Fiact i Pelayo.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article