L'aeroport de Perpinyà ja té enllestides les millores de la terminal


Les obres de l'aeroport de Perpinyà iniciades fa dos anys estan arribant al seu tram final i acabaran aquest estiu.
L'aeroport de Perpinyà actualment ofereix quinze destinacions i centenars de connexions. L'objectiu de la direcció actual és situar-lo com una infraestructura aeroportuària de referència a la seva zona i també a la regió de Girona. Ofereix vols d'anada i tornada de París en el mateix dia i permet nombroses connexions internacionals. A més ofereix destinacions de vacances, com Eivissa i Còrsega. Ginebra, Londres, Brussel·les, Southampton, Dublín o Birmingham.

L'aeroport de Perpinyà es prepara per incrementar l'afluència de públic que suposen les noves línies. Per aquest motiu fa dos anys va iniciar unes reformes de la terminal i l'aparcament que l'han de permetre acollir un major nombre d'usuaris a les seves instal·lacions.

Les reformes han consistit en la remodelació integral de la terminal i la sala d'embarcament, així com també de la façana de l'edifici de l'aeroport. A l'interior s'ha renovat totalment el mobiliari del hall principal amb mobles multicolors. L'ampliació de les places d'aparcament permet que ara es disposi d'un 20% més de capacitat. També s'ha dotat l'aeroport d'una xarxa de càmeres de videovigilància amb la finalitat de millorar la seguretat de les instal·lacions.

Les millores també han tingut en compte la introducció de criteris d'ecoeficiència, i en aquest sentit s'han introduït quatre punts de càrrega per a vehicles elèctrics. Properament també se substituirà l'enllumenat de l'aparcament per un de més eficient i s'instal·laran unes pèrgoles fotovoltaiques que permetran generar electricitat i alhora fer ombra als vehicles que hi aparquin.

Denis Leluc, director de l'aeroport de Perpinyà, es mostra satisfet que la finalització de les reformes coincideixi amb el creixement en l'oferta de destinacions, que augmenta fins a quinze rutes europees. "Es tracta d'una oferta que va a l'alça i que és fruit d'una aposta iniciada fa uns anys en matèria de desenvolupament del tràfic" ha declarat Leluc, que també ha afirmat que "aquesta oferta, més completa, arriba en el moment en què obrim les nostres noves instal·lacions, més moderns i confortables".

Respecte el creixement en el nombre de rutes, Leluc creu que "l'aeroport de Perpinyà no ha aprofitat cap conjuntura particular, ja que menys vols a Girona no significa tenir més vols a Perpinyà". El director de l'aeroport nordcatalà opina que "la dinàmica de creixement és fruit d'un treball de llarg termini, iniciat el 2011 amb diferents companyies aèries, amb les que s'ha construït relacions de confiança i col·laboracions eficaces". "La nostra oferta, equilibri entre companyies regulars i companyies low-cost, permet apuntat tots els públics, de negocis i d'oci" ha explicat.

L'aeroport de Perpinyà

L'aeroport de Perpinyà és un aeroport modern i pràctic que actualment ofereix quinze destinacions i centenars de connexions. L'objectiu de la direcció actual és situar-lo com una infraestructura aeroportuària de referència a la seva zona i també a la regió de Girona.

Un dels trets diferencials és la possibilitat de fer el vol d'anada i tornada a Paris en el mateix dia. Aquesta és una possibilitat atractiva sobretot per a un públic professional, i també per als qui volen amb finalitat de lleure, amb preus a partir de 59 euros. L'altra capital amb la que hi ha vols diaris és Madrid, que en ser un hub operat per Iberia, permet nombroses connexions internacionals.

A part de les destinacions professionals, l'aeroport rossellonès també té una clara vocació per les destinacions de vacances, com Eivissa i Còrsega. Ginebra, Londres, Brussel·les, Southampton, Dublín, Birmingham, Bordeus o Nantes són altres capitals a les que també es pot volar des de Perpinyà.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article