Cronnection, la xarxa d’intercanvi de temps i d'objectes, aconsegueix els 20.000 usuaris en només 5 mesos


Cronnection és una plataforma web que es basa en l’intercanvi de serveis entre usuaris de tot el món. Aquesta plataforma de consum col·laboratiu
fundada fa uns mesos per dos joves emprenedors Eric Ferrer i Santi Gómez,  va aconseguir finançament a Miami. Els seus promotors treballen des de Barcelona, ens avancen que en 5 mesos ja han aconseguit més de 20.000 usuaris i que en breu presentaran novetats importants.

Pagar productes i serveis a 0 euros? Sí, això es possible a través de l’aplicació web i mòbil de “Cronnection”, una de les plataformes de consum col·laboratiu que podem trobar actualment i que cada dia tenen més adeptes. Prova d'això és el seu creixement en positiu, que en només cinc mesos de vida ha aconseguit  20.000 usuaris registrats.

“Hem apostat fort per un mercat més global, alternatiu i amb més oportunitats per a tothom”, assenyala Eric Ferrer, un dels creadors de Cronnection juntament amb Santi Gómez. En aquest nou sistema de comerç, la moneda de canvi no són els diners, sinó el temps, on els usuaris venen i compren serveis i objectes a canvi de valor virtual (hores i punts).

El catàleg de serveis i objectes és molt variat i accessible a tothom. Cada individu es configura el seu perfil en funció del que vulgui vendre i oferir (mobles, llibres, classes de idiomes, reparació de ordenadors, traduccions, fotografia, entre d'altres). Amb Cronnection els usuaris guanyen valor virtual oferint les seves habilitats o objectes, que posteriorment el poden gastar en altres objectes o serveis que els interessin.

Es tracta d'una xarxa de temps 2.0, que va néixer com a resposta a l'augment del consum col·laboratiu, com a forma de pagament alternatiu per a aquells que vulguin contemplar altres opcions per adquirir béns i serveis. “A causa del canvi de consciència de la societat actual a l'hora de consumir, com a conseqüència del temps en el qual vivim, percebem una necessitat palpable d'obtenir serveis i objectes sense cost monetari . En aquesta direcció vam crear un suport per gestionar aquest tipus d'intercanvis a través del valor virtual”, conclou Santi Gómez.

El lema que destaca al seu blog i que pretén sintetitzar l'esperit de la plataforma de consum col·laboratiu: 'Paga amb el teu temps en comprar el temps d'altres usuaris. Paga amb els teus objectes de segona mà d'altres objectes usats. Benvingut al mercat on no es necessiten diners'.

Més informació


Blog Cronnection
Blog Cronnection

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article