Femfeina.cat, feines de proximitat


El contacte directe entre ofertants i sol·licitants de treball s'adapta a noves fórmules. Les xarxes socials, i Internet en general, han pres molt de protagonisme. Parlem avui del portal femfeina.cat,  a través d'aquest web es posen en contacte d'una banda, persones que necesiten una petita ajuda per arribar a final de mes, els pencaires,  i de l'altra, persones que els cal un servei però ja no poden pagar el que en pagaven abans de la crisi. A partir d'aquí el portal femfeina.cat els posa en contacte.  Montse Izquierdo, directora del projecte i Maria Rosa Solell, directora comercial i de màrqueting, han ideat aquesta nova proposta que posa en valor les feines de proximitat. Elles truquen a les persones que s'han donat d'alta al web i que s'han ofert per fer el servei, de manera que tenen un tracte personal i poden així donar més garanties als usuaris sol·licitants.

Els interessats en trobar algú que els pugui donar un cop de mà, per exemple, que els passegi la mascota mentre són de vacances, que els ajudi en una petita reparació de la llar, en un trasllat, que dóni classes particulars, només han de donar-se d'alta al portal.  De l'altra banda, els anomenats 'pencaires' que s'ofereixen i que estan classificats per estudis, per experiència professional, etc,  rebran una trucada de les promotores del web per contrastar dades i, sobretot, per arribar a un tracte personal i de proximitat, així com establir un seguit de garanties i condicions.

Quan l'interessat demana un servei pot posar el preu màxim que pot pagar o bé pot triar l'opció que el pencaire posi el preu pel servei que ofereix. Segons Izquierdo, entre els serveis més sol.licitats durant els pocs mesos que està funcionant el portal hi trobem la cura de persones grans, de nadons, petits trasllats o cura de mascotes.

Les impulsores del portal asseguren que per donar un servei de qualitat un dels factors més importants és la proximitat entre el sol·licitant i el pencaire. Segons per quins serveis donava més confiança als usuaris que a l'altra banda de la sol.licitud o de la proposta hi hagués una persona propera. Per aquest motiu han incorporat aquesta premissa a la web.

Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article