el digital d'economia domèstica i consum a Catalunya

mai
23
dc

Actualitat

La CE llança consignes per despertar al consumidor


Campanyes Dilluns, 19 de desembre 07:08 h
Dolent Fluix Bo Molt bo Fabulós (1 vot)
carregant Carregant


'Generació conscient' és el nom de la campanya que dedica la Comissió Europea a promoure els valors del consum responsable.  Crisi del deute i del consum a banda, aquesta iniciativa proposa que qui consumeixi ho faci amb coneixement de causa. Un vídeoclip en el que les bosses de la compra prenen vida mentre canten consignes que conviden a reflexionar sobre els efectes del nostre consum en el medi i la importància del que triem a l'hora de comprar. L'espot és acompanyat d'una guia que aconsella l'usuari en aspectes com la reducció de residus d'aliments, el reciclatge dels telèfons mòbils  o l'estalvi d'aigua que pot suposar apagar la dutxa mentre ens ensabonem.







La campanya compta amb una pàgina al Facebook perquè els seguidors hi diguin la seva.
 


Lectures 1670 lectures  comentari Cap comentari


publicitat



Comentaris


No hi ha cap comentari



Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web jornal.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
Previsualització

La direcció del web jornal.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat


Jornal.cat © 1999 - 2012

Edita
Xadica
Subscriu-te als titulars de Jornal.cat per RSS   Troba Jornal.cat al Facebook   Segueix Jornal.cat al Twitter