Electrolux segueix amb la campanya de recollida de plàstics dels oceans


Electrolux, marca sueca d'electrodomèstics, segueix amb la campanya Vac from de See, que pretén cridar l'atenció dels consumidors sobre la contaminació dels oceans per l'acumulació de restes de plàstics, convertits en petites partícules que perduren en el temps. Alhora, la campanya reclama la fabricació de més productes amb plàstic reciclat com a sortida de mercat. La marca finança diverses expedicions marines, conjuntament amb l'associació 5Gyres, per recollir residus de plàstic que suren als diferents oceans. Fa pocs mesos, l'associació mediambiental italiana Legambiente va denunciar l'existència d'una illa formada per restes de plàstics en el Mediterrani, just entre les costes de França, Espanya i Itàlia. Una acumulació de material plàstic similar a la que sura en el Pacífic, davant la costa de Califòrnia.

La marca Electrolux ha estat reconeguda amb cinc premis internacionals  per la difusió de valors associats a la conservació dels oceans. Amb la campanya, la companyia d'electrodomèstics vol donar exemple de les diverses sortides que es poden trobar al mercat per a comercialitzar productes de plàstic reciclat com la seva gamma d'aspiradores elaborades amb un 70% de plàstic recollit a cinc dels principals oceans i mars del planeta. La campanya ha estat reconeguda amb dues medalles d'or en els European Excellence Awards per la millor comunicació internacional i la millor campanya. També ha obtingut el màxim guardó als premis Eurobest i la medalla de bronze per la millor campanya digital.

Actualment, l'expedició marina que duu a terme conjuntament amb l'associació 5Gyres, iniciada el 3 de març passat, està treballant amb la recollida de plàstics davant de les costes de Xile.

Vac from de See


Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article