el digital d'economia domèstica i consum a Catalunya

jun
18
dt

Actualitat

14 anys de Fòrum de Joves Emprenedors


Informació Dimarts, 19 de juny 09:15 h
Dolent Fluix Bo Molt bo Fabulós
carregant Carregant

Vilafranca del Penedès acollirà el cap de setmana del 13 al 15 de juliol Fòrum de Joves Emprenedors d’aquest any 2012, un programa de formació directiva adreçada a joves de 18 a 35 anys. El programa de la Jove Cambra de Catalunya es va posar en marxa l’any 1998 i ha format més de 250 joves en les diferents edicions convocades. A la 14ena edició, que es farà a Vilafranca, hi participaran una quarantena de joves emprenedors que en el seu entorn personal, professional o associatiu necessiten desenvolupar les seves habilitats directives i potenciar la seva capacitat de lideratge i treball en equip.







Del 13 al 15 de juliol a les instal·lacions de  La Fassina,  la Jove Cambra de Vilafranca organitza aquest Fòrum amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

Els seminaris principals -sobre motivació i lideratge, direcció de projectes, tècniques de negociació i comunicació dins l’equip- són impartits per a professionals de primera línia, amb reconegut prestigi. La part més pràctica, el Team-Working, està format per una sèrie d’activitats a l’aire lliure i contribueix a consolidar i aprofundir tots els coneixements adquirits durant els seminaris impartits. La jornada inaugural del Fòrum comptarà amb la presència d’Albert Bosch, que parlarà de la seva aventura personal com a emprenedor i aventurer. L’acte, obert a tothom, es farà el divendres 13 de juliol, a les 19 hores a la Sala d’actes de l’Escorxador.

Aquest mes de juny s’han obert les inscripcions del Fòrum de Joves Emprenedors. Les persones interessades s’hi poden inscriure fins al proper 30 de juny, a través del web http://www.forumdejovesemprenedors.cat.

La Jove Cambra Internacional és una associació no governamental, en la qual joves de tot el món aprenen a assumir responsabilitats i a desenvolupar habilitats directives, mitjançant el treball en projectes per a la comunitat. Forma part de la Federació Mundial de Joves Líders i Emprenedors, amb presència a més de 115 països.

Més informació


Lectures 5536 lectures  comentari Cap comentari


publicitat



Comentaris


No hi ha cap comentari



Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web jornal.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
Previsualització

La direcció del web jornal.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat


Jornal.cat © 1999 - 2013

Edita
Xadica
Membre de
acpg
Subscriu-te als titulars de Jornal.cat per RSS   Troba Jornal.cat al Facebook   Segueix Jornal.cat al Twitter