Salut
Dissabte, 29 de gener 08:00 h

Carregant
Investigadors de la Universitat de Nottingham van revelar, en un
estudi recent, que el consum de verdures i hortalisses no només
afavoreix la longevitat, sinó que ajuda a millorar l'aspecte físic. Una nova raó per disminuir la proteïna animal de la dieta, afegida a d'altres com, per exemple, la reducció de la "petjada de carboni".
Els resultats de l'estudi mostren com menjar habitualment vegetals i fruites millora l'aspecte de la pell, fent brillar el rostre de manera natural.
El Dr Ian Stephen, que analitza la percepció del color de la pell, ha dirigit la recerca on els participants van menjar cinc porcions extra de fruites i verdures al dia, durant dos mesos.
La dieta proporciona un augment dels nivells de carotenoides que afavoreixen la pell amb atractius tons daurats. Afegit als antioxidants naturals, les propietats antiinflamatòries són més evidents. Els aliments més rics en aquestes substàncies són el bròquil, la taronja, el pebrot groc, l'alvocat, maduixes, verdures de fulla fosca, les anous, les llavors i el fesols. Els carotenoides no es troben en els aliments d'origen animal.
Més informació
Comentaris
No hi ha cap comentari
Comenta
El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.
La direcció del web jornal.cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.