Fins al 15 de març els usuaris i consumidors podran presentar les seves propostes per a la convocatòria de "la pitjor empresa de l'any" que organitza la federació de consumidors Facua. D'entre tots els candidats en sortiran 5 nominacions per diferents premis: La pijor empresa, el pitjor anunci i la pitjor pràctica empresarial.
En l'edició de l'any passat el primer premi va ser atorgat a Movistar "per les tarifes elevades i les pràctiques abusives, a més del maltracte rebut pels usuaris que reclamaven". La companyia de telecomunicacions va sorgir escollida entre les també nominades: Vodafone, Orange, Air Comet i Ryanair.
Els premis inclouen dues categories més: El pitjor anunci, el més enganyós o denigrant, que l'any passat va recaure en la campanya del Ministeri de Cultura que es desplegava rere el lema "si eres legal, eres legal" i, el premi a la "pitjor pràctica empresarial" que en l'edició de 2010 va ser atorgat a l'spam telefònic.
Els consumidors interessats en plantejar propostes ho poden fer en aquest enllaç.
A partir de mitjans febrer se sabran els finalistes que podran ser votats fins a principis de març.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari