S'accepten propostes per triar "la pitjor empresa de l'any"



Fins al 15 de març els usuaris i consumidors podran presentar les seves propostes per a la convocatòria de "la pitjor empresa de l'any" que organitza la federació de consumidors Facua. D'entre tots els candidats en sortiran 5 nominacions per diferents premis: La pijor empresa, el pitjor anunci i la pitjor pràctica empresarial.

En l'edició de l'any passat el primer premi va ser atorgat a Movistar "per les tarifes elevades i les pràctiques abusives, a més del maltracte rebut pels usuaris que reclamaven". La companyia de telecomunicacions va sorgir escollida entre les també nominades: Vodafone, Orange, Air Comet i Ryanair.

Facua organitza anualment aquesta convocatòria amb la intenció de censurar els abusos pels que han de passar la majoria de consumidors en el mercat, mentre que, alhora, vol promoure pràctiques més responsables en les relacions empreses, usuaris i les organitzacions que defensen els seus interessos.

Els premis inclouen dues categories més: El pitjor anunci, el més enganyós o denigrant, que l'any passat va recaure en la campanya del Ministeri de Cultura que es desplegava rere el lema "si eres legal, eres legal" i, el premi a la "pitjor pràctica empresarial" que en l'edició de 2010 va ser atorgat a l'spam telefònic.

Els consumidors interessats en plantejar propostes ho poden fer en aquest enllaç.

A partir de mitjans febrer se sabran els finalistes que podran ser votats fins a principis de març.


Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article