"Passi el que passi", una pel.lícula en català que utilitza el Facebook per a la seva promoció


El director i ànima del projecte, Robert Bellsolà, destaca la peculiaritat de la pel.lícula "cinema català i en català sense subvencions". El director gironí, a partir d'un pressupost ajustadíssim,  i que ha comptat amb la complicitat d'un equip tècnic i artístic per a filmar el llargmetratge en només 12 dies, va iniciar una campanya de promoció al Facebook, ara fa tres mesos. De moment ja compta amb més de 5.000 seguidors i preveu fer l'estrena aquesta primavera.

L'autor reivindica el gènere de la comèdia al cinema català. La pel.lícula, rodada “a la manera de Jim Jarmusch però al més pur estil de Farrelly i Apattow”, en paraules del mateix autor,  s'ha filmat a les localitzacions d'Estanyol, Bescanó, Aiguaviva i Girona, i té en els papers principals Marcel Tomàs (actor còmic de l'escena teatral), Carlotta Bosh (model gironina que està rodant a Nova York) i la nena Sara Gálvez.

Produïda per Aiguaviva Films, la productora familiar amb què Bellsolà es va fer un nom amb el making off de Soldados de Salamina i el documental Salaminos, i amb la que ha continuat rodant diversos videoclips i documentals (el darrer, Brasil somos nos, protagonitzat pel músic Carlos Núñez), el film encara no té data d’estrena. Anar a la Berlinale i picar a la porta de les distribuïdores seran els passos següents, després de la campanya iniciada a les TIC.

La promoció a través de les xarxes socials es basa en “continuar fent soroll”, per això vol mantenir viu el grup de Facebook rodant vídeos de famosos que clamen a favor del film. Ara per ara, ha aconseguit el suport de gent tan heterogènia com ara Mònica Pont, Joan Roca, Carlos Núñez, Jimmy Jump, Conrad Son, Matthew Tree, Salvador Cervià i Quim Masferrer.





Subscriu-te al butlletí de jornal.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article