rellotge
publicitat
diumenge, 5 febrer de 2012 | 06:23h
Usuaris

Recorda

No recordes la contrasenya? Recupera-la
Encara no ets usuari registrat? Registra't
Tenim 314 usuaris registrats
Hi ha 0 usuaris i 25 anònims connectats simultaniament
Fòrum
Enquesta

Ets soci d'alguna mútua sanitària?

46%

51%

3%

Vots 93 vots Comentaris 0
Llibres

T'has de registrar si vols participar al fòrum

IBEX, futur immediat
turboman nou missatge - 19.07.2008 10:40:45h

on dia,

Jo crec que l'ibex toparà de seguida a una forta resistpencia i que s'en anirà una altra vegada cap avall.

Fixeu-vos-hi. Primer tenim una volta en V amb illa inclosa, la qual cosa vol dir que encara que el preu anigués cap amunt ha de tornar o fer un lateral, ja que les voltes en V no existeixen perquè no hi hagut temps per acumular. (1)

A més té una forta resistència, conformada per 2. la cimera del segon impuls alcista, 3. mínim del primer (suposat) impuls baixista, i 4. el nivel dels 38.2 % de tota la pujada, juntament amb un lateralet que va formar.

Jo crec que es donarà la vota ben aviat, o al menys farà un lateral, i no s''en anirà cap amunt.

salut

fluxa
# IBEX, futur immediat
capamunt nou missatge - 19.07.2008 11:06:01h
   fluxe
998 missatges

ola turboman,

Em sembla que tens força raó.

Una altra manera de veure-ho i per complementar és la següent.

És curiós com darrerament grans moviments del IBEX han sigut trompetes i falques.

Salut

fluxa
# IBEX, futur immediat
capamunt nou missatge - 7.09.2008 09:18:32h
   fluxe
998 missatges

ola a tothom,

Actualitzant el gràfic de mitjans de juliol i enfrontant la tardor i la foto de finals d'any m'arrisco a dir que si no passa cap desastre no previst sembla que una vegada acomplert l'objectiu gràfic ha anat configurant un suport des d'on arrencar per el rally de final d'any.

Si es trenqués el mínim anterior aleshores queda invalidat el pronòstic i és per mi el stop gràfic per qui es vulgui posar llarg.

Com ho veieu vosaltres?
Salut

fluxa
# IBEX, futur immediat
turboman nou missatge - 7.09.2008 17:38:02h
   fluxe
548 missatges

ona tarda,

En primer lloc fixeu-vos amb el lateral després de la volta amb illa i en V va donar lloc a un lateral.

Jo crec que podria seguir baixant fins completar el segon impuls a la baixa, i després com diu en Capamunt fer el rally de final d'any.

Per cert, tu Capamunt saps el per què d'aquesta pujada? es dona sempre?

salutacions

fluxa
# IBEX, futur immediat
capamunt nou missatge - 7.09.2008 18:10:48h
   fluxe
998 missatges

ola turboman,

Doncs el rally de final d'any és un esforç que en la mida de les possibilitats de cada moment practiquen moltes empreses de tot tipus a fí que les dades de VENDES de fi d'any siguin les millors així com la conta de resultats. I els fons d'inversió per descomptat que també s'hi apunten.

Salut
fluxa
# IBEX, futur immediat
capamunt nou missatge - 14.09.2008 17:54:38h
   fluxe
998 missatges

ola a tothom,

Turboman et sembla bo aquest Estel del Matí?

Salut

fluxa
# IBEX, futur immediat
turboman nou missatge - 14.09.2008 18:59:43h
   fluxe
548 missatges

quest Estel del Matí es guapa, perquè està en un suport i el confirma.

Però jo ja no hi crec tant en les espelmes com abans. Per exemple la pujada que ara suposadament comença d'aquí dos sessions pot ser anulada per un estel de la tarda, o simplement no fer cap pauta i el preu torna a suport; és a dir, per a mi ja no es una garantia d'entrada que hagi fet una pauta alcista en el suport.

salutacions.
fluxa
# IBEX, futur immediat
turboman nou missatge - 15.09.2008 20:59:36h
   fluxe
548 missatges

o ha esperat ni dos o tres sessions per anar-se'n cap avall malgrat va fer un Estel del Matí en suport. És clar, el que segueixi les espelmes pot dir, en tota la raó, que tot sistema o operativa falla. Però jo ja no m'en refio de les pautes.

salutacions.
fluxa
# IBEX, futur immediat
turboman nou missatge - 27.09.2008 17:57:45h
   fluxe
548 missatges

ona Tarda,

L'Ibex podria haver arribat a l'objectiu del segon baixista, perquè si bé de vegades són sorprenement exactes no han de necessariament iguals. I ara faria el lateral del qual surtiria la correció corresponent.

Que seria la pujada esmentada per en Capamunt de final d'any. És clar que tot aixo són suposicions, però la veritat també és que jo tinc diferents ordres stop d'entrada a llarg en BBVA, BTO, ACX...

Salut

fluxa
# IBEX, futur immediat
turboman nou missatge - 28.09.2008 08:58:11h
   fluxe
548 missatges

on dia,

Tal vegada aquesta noticia sigui l'excusa per fer el rebot.

El plan de rescate de Bush, a falta de la firma

http://www.elpais.com/articulo/economia/plan/rescate/Bush/falta/firma/elpepueco/20080928elpepueco_1/Tes
fluxa
# RE: IBEX, futur immediat
capamunt nou missatge - 9.10.2008 17:06:43h
   fluxe
998 missatges

Hola a tothom. Després de la enèsima baixada faig un repàs per veure com tenim la criatura. Tal com està no n'hi ha prou veure-la en diari perquè ja ha trencat tots els suports que podia trencar. Veient-ho en mensual i setmanal sembla que ens queda un suport de Fibonacci cap els 9.500 i després una projecció que el situaria cap els 8.000 i l'altra esglaó seria a 7.000 punts. Tot això pot portar un any de feina amunt i avall per arribar-hi. Salut

fluxa
capamunt nou missatge - 16.10.2008 16:43:40h
   fluxe
998 missatges

Hola a tothom,

Doncs anem-ho posant al dia perquè de seguida es fan vells els gràfics al ritme que anem.

Pot ser interessant recordar el símil que he dit ja varies vegades que quan cau la borsa sembla una pilota quan cau per una escala. És a dir cau rebotant. I fins que no rebota clarament al mateix nivell o una mica més alt no es pot dir que s'hagi acabat.

Lo que es més saludable no és encertar quan es dona la volta si no agafar l'ascensor quan comença a pujar.

Salut

fluxa
Nech
Nech nou missatge - 21.10.2008 10:44:00h
   fluxe
39 missatges

Amb aquests canviïs tant bèsties a la borsa, encara hi compreu? o només seguiu el que hi teniu posat?

fluxa
capamunt nou missatge - 21.10.2008 19:52:04h
   fluxe
998 missatges

Hola Nech,

Ara com ara solament es compra de tant en tant però per vendre ràpidament.

De fet les millors oportunitats són vendre accions o futurs sobre accions o index i comprar-les més endavant a preu més baix. Això és molt arriscat i estressant.

Tothom té algun valor i el vigila que no passi d'un preu limit.

No hi ha dubte que tothom espera que s'aturi la baixada.

La borsa opera per expectatives de resultats futurs. En el moment en que sembli que a un plaç suficient l'economia s'estabilitzarà aleshores lo primer a pujar serà la borsa.

I tothom guaita el mateix.

Així el IBEX penso que encara té un tram de baixada fins els 8.000 però com tothom m'equivoco sovint.

Salut

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 22.10.2008 12:23:33h
   fluxe
547 missatges

Bon dia a tothom..

Nech.. jo almenys, només compro per fer algun "entra-surt" però ara mateix el risc/benefici no és gaire adecuat sino pots estar pel mercat i no et poses uns stops.... el mercat està baixista i el millor és o operar amb futurs, opcions, cfd's a la baixa o fer una cobertura amb divises...(yen, Doll, GBp).

Ahir vaig veure a Valor Afegit un "tipus" que deia que ara és moment de comprar pel llarg plaç.. buffff.. si que els té ben posats..je,je.. 

Pel que fa al Chulibex em dona la mosca al nas que podria parar-se al 9100 però jo m'equivoco més que en Capamunt i, per tant, no entro en un dels Blue chips per fer un entra-surt. 

De fet si arriba als 8000 aprox entraré amb unes cuantes "Repsols" o "Matildes" esperant que facin un Pull-back en els minims anuals..

Be, dona la casualitat que el Fibo desde el 1995 serien els 7900-8000..

Apa doncs, salut i eurets.

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 22.10.2008 14:10:38h
   fluxe
547 missatges

Be, sembla que, per ara aguanta els 9000  14:09 però em fa l'efecte que primer anirà a tancar el foradet del altre dia i després.. castanya?¿??¿.. veurem.. però ja em comença a picar el nas. (Tan bon punt obrin els mericans pot passar de tot).

Com que haig de marxar poso una ordre de Repsols a 14.7.. (una mica escandalós peró tot és possible).

Salut i aurelis!! perquè de l'or ni en parlem..je,je desde que van parlar a la TV del tema ha caigut fins als 751 $.. sort que s'ha compensat amb la pujada del $ que, per cert, ha estat espectacular.. però ja tindrem temps de parlar d'aixó al fil pertinent.

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 22.10.2008 16:39:03h
   fluxe
547 missatges

Camions!!! bufff... si que ha anat depressa!.. doncs poso stop "dinàmic" al 15 si no aconsegueix tancar el chulibex per sobre dels 9000.

Apa salut i euros

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 23.10.2008 10:27:23h
   fluxe
547 missatges

Bon dia a tothom!!.. bufff.. doncs sort que va saltar l'stop..Almenys l'hi hem fet un gol d'un 2% que si restem les comisions la cosa es queda en un 1.2%... Vaja, que guanya casi el mateix el Broker sense patir. 

Sembla que anirem de caps al 8.000.. i espero-desitjo que no el perdem ja que sinó el seguent pas queda més al sud i potser no serien descartables els minims del 2002.. brutal (de fet N.P.I).

Apa doncs, veurem que passa...

fluxa
capamunt nou missatge - 24.10.2008 12:01:43h
   fluxe
998 missatges

Hola a tothom,

Som divendres negre 24/10 a la vora les 12h del migdia i ja ha arribat als 8.000 que deia fa uns dies.

Ara veurem què passa a partir d'aquest suport.

Estic temptat d'entrar amb algun valor però NO!

Me'n vaig a la nevera cada dos per tres per tal de trencar la temptació d'entrar a llarg i caic a la temptació de trencar el règim!

Ufff!

Salut i sempre Salut tinguem

fluxa
cuadecuc nou missatge - 24.10.2008 12:56:43h
   fluxe
17 missatges

Concretmanet el 9 de novembre del 2007 estava a 16.000 punts és a dir en gairabé 12 un any jha perdut la meitat del valor. I aixì va camí dels 6.000 punts que és el nivell en el que jo compraré.

fluxa
capamunt nou missatge - 25.10.2008 16:38:06h
   fluxe
998 missatges

Hola Cuadecuc,

Què hi veus de important als 6.000 punts per que t'hi juguis els calés?

Si es peta el 8.000 jo veig dos suports a uns 6.900 i a 5.300.

Si es petés aquest darrer ja sortiríem del Purgatori per entrar a l'Infern.

Per cert, al Purgatori hi vàrem entrar en petar el 9.500.

Salut

fluxa
capamunt nou missatge - 29.10.2008 11:55:28h
   fluxe
998 missatges

Hola a tothom,

Mirant el mensual que veiem dies passats veig que ja ha arribat a la projecció assenyalada que era un objectiu gràfic i que sempre fa un rebot, petit o gros.

Salut

fluxa
saballut nou missatge - 29.10.2008 20:54:50h
   fluxe

Doncs jo també veig que en el primer trimestre del 2009 ens anirem cap als numeros del 2002 o sia entre 5-6000 punts i llavors mica en mica anirem tornant a començar la dent de serra habitual. Llavors tornarem a gaudir de la bolsa sense patir del cor. salut i euros.

fluxa
raspuka nou missatge - 30.10.2008 13:16:21h
   fluxe

Us heu fixat com reacciones les borses dps d´una bona noticia

- pla paulosn : + 10 % ...al cap de tres o 4 dies les borses  ja han perdut aquest 10 % i un altre 10 per panic

- Baixada de tipus simultanea de BCE, USA, China, etc etc...un altre cop subidon del 6 %..i dps cap avall de nou

- Reunio dels paisos UE, dilluns subidon borses, al cap de uns dies caigudes i mes caigudes

la setmana pasada l´ibex perd un 15 %, panic i mes panic....dimarts USa puja un 10 % per aferrant-se a una nova baixada de tipus d´interes, i aqui tornem a pujar un 10 %

jo continuu veient que la tendencia principal es baixista, però el dia 6 de novembre a europa probablement retallin tipus....a finals de mes reunio g-20 ( estic segur que signaran algun super acord mundial.. ) ...potser arreglem una mica l´any ( ibex -40 % )..xo al 2009 mes castanyes....

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 11.11.2008 11:57:12h
   fluxe
547 missatges

I doncs? com veieu el Malalt?.. jo, com sempre omplint-me de gloria.. veia els mínims anuals al 9100 i em vaig equivocar de 1200 punts... bufff.. casi res (un 15% aprox)..

Com que veig a molta gent que pensa que ja hem fet minims doncs començo a pensar que encara podem caure.. l'AK de Santander està clar que dona una confiança brutal... je,je (vaja que serà el primer d'una llista d'ak?¿?¿)

Com que no puc evitar de ser un "siemprealcista" veig petites possibilitats d'anar el 11.000 a agafar aire tot enxampant a la "gent".... on potser seria l'oportunitat de "computar pèrdues" abans de final d'any per temes fiscals.

Be, seguirem estudiant.

fluxa
Baccus
Baccus nou missatge - 11.11.2008 15:52:50h
   fluxe
19 missatges

La pregunta és... com estarà el malalt després de la febre consumista d'aquestes festes...

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 13.11.2008 17:11:10h
   fluxe
547 missatges

Doncs jo penso que el malalt després de festes estarà més barat... en plan rebaixes..

A l'ultracurt.. segons en Fibonacci si tanca per sota dels 85xx s'en va a minims, així que potser l'hi hauràn de donar una aspirina..je,je.

apa salut i no hi ha dibuixet perquè no m'el deixa penjar!!

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 13.11.2008 18:27:06h
   fluxe
547 missatges

Vaja.. doncs no m'el deixa posar..

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 13.11.2008 18:28:27h
3   fluxe
547 missatges

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 13.11.2008 18:30:02h
   fluxe
547 missatges

Nech.. tens potestat per borrar missatges?..

doncs a veure si esborres aquests..je,js

fluxa
turboman nou missatge - 23.11.2008 21:22:05h
   fluxe
548 missatges

Bona nit,

Jo malgrat sigui  final d'any, jo no veig un rebot imminent. En tot cas pot ser que fés un lateral, però com rompi l'anterior mínim jo no voldria està a llarg en l'ibex. En el gràfic he assenyalt tot como un sol impuls, de fet he fet trampa perquè el primer tram va ser anul.lat, però visualment no m'ho semble. Més interessant em semble el sol del canal que podria aturar el preu, pero que sense passar penar podria arribar als 7000 punts.

salut

fluxa
turboman nou missatge - 28.12.2008 15:10:55h
   fluxe
548 missatges

Jo parlava d'un lateral i d'una possible visita als 7000 punts. En realitat no tinc idea del què passarà. Només es tractar de comentar basant-se en l'observació del gràfics.

Mirem el gràfic de l'ibex mensual, el canal podria ben be estar definit amb el nou traçat que he fet; tenint-lo en compte podria haver arribat al sol del esmentat canal. Per altra banda les noticias i prediccions no poden ser més negres: nous enganys piramidals es podrían descobrir, empreses que tancaran o que es tancan (com la del Caserio de Menorca), atur, el pitjor no ha arribat encara, incertidumbre... bon escenari perquè les mans fortes comencin a acumular.

En base a tot això el que podria passar és que l'Ibex fes un lateral durant un temps llarg, l'anterior lateral en el sol del canal va durar aproximadament un any, per després començar la remontada.

Es tractar d'un comentari, no d'una predicció.

salut

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 30.12.2008 09:51:25h
   fluxe
547 missatges

Bon Nadal i tot aixó que es diu Turbo!!!..

Be, ja saps que jo no en tinc ni idea pero xerrar és gratix..je,je..

Veurem que passa amb el xulibex peró sembla que es resisteix a caure davant de les noticies tan negres... 

avui acabem l'any i és moment de passar contes del "annus desestrosus"... 

Ja saps que m'agraden les MM30 així que l'hi dono un possible rebot fins allà, on penso posar-me curt amb un mini o sinó amb algun valor director (san, Tel).

Apa records a la familia i fins aviat.

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 6.01.2009 19:15:54h
   fluxe
547 missatges

Bona tarda, doncs sembla que l'hi ha donat per pujar fort aquests dies... 

Per cicle de tipus d'interés aixó hauria de començar a pujar però el volum ha estat força ridicul.

També hem de tenir en compte que desde fa uns dies que no paren de sortir noticies desastroses de l'atur i el creixement i no ha caigut dels mínims sino més aviat el contrari... (podria ser que haguéssim vist mínims?¿?¿)

O tant sols és un rebot?... ara mateix sembla que els "yonkees" están a punt de trencar el DOW el 9040 i semblaria que el chulibex també podria trencar.. 

No se, molt extrany tot plegat ja que desde mínims s'ha pujat un bon percentatge i hi hauria d'haver els "caça-gangues" com ara jo, que sortim a la primera de canvi...

O potser demà que començen les rebaixes també començaràn al chulibex?..

Veurem que passa peró per ara us penjo un dibuixet diari i un setmanal... 

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 6.01.2009 19:14:11h
   fluxe
547 missatges

apa doncs, deixo les preguntes a l'aire a veure si "algú" es pronuncia.

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 3.02.2009 19:41:47h
   fluxe
547 missatges

Doncs ja ha plogut i nevat força desde l'ultima ullada... i sembla que també han vingut les rebaixes. Potser vindràn ara les de Febrer?..

Jo us penjo un dibuixet diari i un setmanal a veure que diuen però si els "yonkees" perden el 800 del s&p juntament amb els 8000 del Dow aixó podria precipitar al chulibex a fer mínims.

Els que parlen d'impulsos diuen que encara queda un 3er impuls que ens portaria al 6500 i altres diuen que es produirà un "fallo bajista" per pujar... 

Jo, com sempre, ni idea però si em fixo amb el Haiku que m'agrada tant i les ratlles que he dibuixat amb un tancament per sota del 7800 del chulibex veig una arribada, quasi segura, al 7400 per no dir els mínims del 2002..

Apa turbo i altres animeu-vos a veure si en treiem l'entrellat... i Nech.. si hi ha quelcom que no entens ho preguntes i en parlem.

Salut i Liqudesa... que fa falta!!!

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 3.02.2009 19:47:55h
   fluxe
547 missatges

Vaja, m'he colat i he posat dos gràfics diaris. Be, penjo el setmanal...je,je..Aquesta "cervesa" em matarà...je,je.

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 16.02.2009 20:19:06h
   fluxe
547 missatges

Uy, uy, uy....

Be, bona tarda a tots i totes. Aquesta setmana hi ha venciment d'opcions i futurs aixi que sembla que serà "divertida"...

La cosa pinta força lletja pero les "mans negres" no se sap mai el que volen fer.

Els dibuixets, tant el diari com el setmanal pinten bastos si es perden els mínims.

En cas de que es perdessin i es fes una tercera "onda" baixista em treuria el barret davant l'anàlisi tècnic.

Veurem que fan peró la meva bola de cristall diu que si es perden els 8020 aprox en setmanal anem de caps almenys a buscar la directriu del setmanal... i, per tant, jo em poso curt amb algun valor ja que hi hauria possibilitats...

Apa doncs, salut i eurus!

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 23.02.2009 18:40:43h
   fluxe
547 missatges

Bona tarda.... amics... sembla que no es van esmerar gaire en tenir un venciment alcista...aixó demostra que no hi ha gaires ganes de comprar, sembla que tothom diu que anirem a minims del 2002... buffff... es que de fet, si la cosa va d'ondes i la primera és igual que la darrera com el dibuixet que us deixo la cosa serà un pel dramàtica.

Us deixo un dibuixet que vaig trobar al foro de Hispavista on de vegades veig en Turboman escriure coses força interessants. El dibuixet és un dibuixet de l'ibex invers així que no us penseu que la cosa està com el llibre del Bush...jajajjajajaajaj

He de confessar que estic curt en algun valor i aixó d'estar en el costat "obscur" és força interessant i espero, que rendible.

Per altre costat si la borsa preveu el que passarà en l'economia real ja us podeu anar preparant que la recuperació económica em fa l'efecte que fins al 2010-11 nanai de la xina.

Apa doncs salut, eurus i força!

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 2.03.2009 23:39:32h
   fluxe
547 missatges

Pffffff.... doncs altre cop uy,uy uy... sembla que l'hi ha donat per parar a la directriu alcista de llarg plaç pero els yonkees fa dies que ho han petat tot...

i ara? on pararà? jo diria que el seguent es anar al 6800... veurem pero la desconfiança és total.

Apa salut i eurus!

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 14.03.2009 10:23:09h
5 | Informatiu   fluxe
547 missatges

Bon dia a tots.

Doncs si fa unes 3 setmanes deiem que hi havia venciment de futurs, aquesta setmna que comença hi ha la "hora Bruja".. vaja, que hi ha venciment de futurs, opcions i derivats varis Trimestral i mundial ja que també hi ha venciment al "yankee".

Peró be, anem al tema que son els dibuixets. Després de caure tal i com vam preveure al 6800 (minim 6702) sembla que ha rebotat fort fins al tancament d'ahir 7427, la pujada ha estat d'escandol, aproximadament un 15% i en alguns valors com el Bsch han pujat un 20-25%.. i tot, segons diuen els diaris "salmó" perqué BAC i Citygrup ja no necessitaràn ajuda del govern..jajajjajaajaj.

Aixó vol dir que s'ha acabat la crisi i que començarem a pujar com a bojos? Doncs la veritat és que ni idea pero no s'ha d'oblidar que tot hi haver pujat un percentatge important; ni hi ha hagut pànic durant la caiguda com les altres caigudes, i, no s'han arribat als mínims perduts del mes passat (7600-7800).

Aixó no vol dir que segueixi pujant fins a l'infinit, de fet, una vegada es superin aquesta primera resisténcia es podria parlar del 8000 peró la veritat es que no m'en fio gaire. 

En tot cas ho anirém veient.

Us penjo dos dibuixets; un diari i un setmanal on hi ha unes divergéncies interessants del MACD.

En el gràfic diari el MACD es posa positiu i aixó podria preveure una pujada, almenys fins venciment. En canvi l'espelma feta el divendres, encara que els yankes van acabar pujant ens indicaria que s'ha acabat la festa i el volum del primer dia de pujada va ser bo pero els altres tres han estat "mitjanets".

En canvi en el gràfic setmanal el MACD es posa negatiu i aixó podria ben bé voler dir que, encara que aquesta setmana es puji o s'estigui lateral. encara queden caigudes.

En cas de pensar si el mercat pujarà o baixarà... l'hi podriem preguntar a l'Aramis Fuster, ja que segur que l'encerta més que JO..jajajajajaj

Pero e...
Veure comentari sencer

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 31.03.2009 11:53:49h
   fluxe
547 missatges

Doncs, altre cop per aqui!... que tal lectors?

Be, ara que tinc un moment us penjo un parell de gràfics.. el setmanal i el diari del Ibex a veure si en treiem l'entrellat.

Ja estem a final de Mes i trimestre i potser avui ho fan pujar una miqueta per "maquillar" els resultats desastrosos.

En el dibuixet setmanal us marco amb una Fletxeta "'l'illa" que sembla que está fent el Ibex. Sino se superen els 8100 aquesta setmana aquesta "illa" seria baixista i podriem assistir a noves caigudes.

I en el diari seguim amb les ratlles que ara semblen resisténcies les quals no va poder superar durant aquestes ultimes sessions on tothom ja deia que s'havia fet sól i que ja s'havia acabat la "crisi"...jajajajjajaja... i el dilluns va i "nacionalitzen" la primera caixa a Spain... brutalll!!!

Jo, entre el poc volum d'aquests ultims dies de pujada i el fet de l'illa alcista i la resisténcia al 7750 em dona que pensar que almenys una correció del 50% de tota la pujada és bastant probable (estariem parlant almenys del 7200).

Ja ho veurem pero sóc força pessimista i aixó vol dir que el mercat podria pujar encara que els dibuixets ens marquen baixades i per la teoria de Dow estem fent el tercer impuls baixista que ens ha de portar per sota dels 6000 que s'especula entre els "anallestos".

Apa salut eurus i a veure si algú s'anima a donar la seva visió i entre TOTS en treiem l'entrellat!

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 31.03.2009 17:57:54h
   fluxe
547 missatges

Doncs.. tot ampliant els dibuixos d'abans hi poso aquest amb ja la sessió tancada, on he vist que sembla que s'ha recolzat al primer retorn del Fibo... 

Vaja que si es superen máxims podriem assistir a un 2on impuls que ens portaria tranquilament al 9000...(peró aixó ja és parlar d'optimisme...jeje)

apa doncs.. hem de tenir en compte que el dijous el Tricheto baixarà els tipus d'interés i pot animar les borses i que també hi ha una pauta temporal alcista durant la primera quinzena d'abril. 

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 20.04.2009 11:32:02h
3 | Informatiu   fluxe
547 missatges

Bon dia a tots i totes! i que tal? Ja ha passat la setmana de venciment i ha arribat al 9000 comentat.

Així que ja s'ha acabat la crisi? juaaasss. Doncs ni idea pero aquesta setmana presenten resultats els Bancs importants del Yankee i també a casa nostra aixi que la cosa es promet interessant en la setmana que en St. Jordi es va carregar al drac.

Veurem que passa pero podria ser que després sis setmanes de pujades (una serie que no la veiem desde 2007) i podria haber les correccions esperades per tothom per enganxar-se al tren... (compte que només podria ser un engany).

Els dibuixet diari que us deixo he posat els Fibonaccis ja que sembla que ha fet com en els anteriors rebots desde la caiguda de màxims. Dos impulsos alcistes per després caure amb molta força.

En el setmanal es pot veure una pujada amb V que a mi personalment no m'agrada gaire pels alcistes ja que poques vegades es veuen unes recuperacions dels mercats baixistes en forma de V. A més veig una descorrelació entre el Xulibex i el sp americà que penso que s'ha de corretgir.

Be doncs les meves conclusions serien de reduir l'exposició alcista per anar pensant en algunes posicions baixistes ja que tot observant el Koncorde setmanal podem veure que les mans débils (verd) en les anteriors caigudes hi va haber pànic i aquesta no.

A part d'aixó sembla que tota la premsa "salmó" diu que aixó no pararà de pujar. 

Ja veurem aixi que anirém seguint els aconteixements per comprovar qué diuen els dibuixets. Pero si es repeteixen els patrons hem d'esperar més sang al mercat.

Apa salut i Eurus.

fluxa
Plastidecor nou missatge - 30.04.2009 04:44:43h
   fluxe
4 missatges

Bé, ja fa 10 dies del post i així doncs en 15 dies mes ja podrem agenciar-nos de cretínies a 0,86? o potser una mica més mentre es mantén l'atenció cap a la nova grip en nivell 5 (de 6 totals) per la OMS

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 5.05.2009 00:01:51h
   fluxe
547 missatges

Bona nit a tothom je,je. Plastidecor així que esperes que Criteria es posi a .86? doncs em fa l'efecte que, per ara, et pots anar esperant assegut.Peró bé ja ho posarem al post pertinent, ja que aquest es pel Chulibex.

Doncs pel que fa al Ibex sembla que s'acosta a resisténcies importants i si les supera sembla que anirem de caps al 9800. Pero primer s'ha de passar el 9200 que ja costará una miqueta.

Us deixo un parell de dibuixets on es poden veure unes divergències alcistes en el Macd que podrien indicar pujades ara que ningú confia en la borsa, que l'atur es dispara, vaja que tot és negatiu.

Ja ho veurem ja que aquesta setmana hi ha l'stress bank i en tricheto sembla que tornarà a baixar els tipus a Europa així que es podria donar alló de "compra amb el rumor, ven amb la notícia" o potser alló de "sell in may and go away".

Per si algú no te ganes de llegir he posat veu al post...je,je

http://vozme.com/speech/ca-ml/e3/e3e70c3e04abc67b891b4554843b6425.mp3

Apa doncs, salut i eurus.

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 5.06.2009 20:52:45h
3 | Puntualització   fluxe
547 missatges

Doncs bona tarda a tots i totes!

Sembla que al final ha passat el 9200 i ha arribat fins als 9700 pero en l'intradia va ser arribar-hi i cap avall...

Ara veurem qué passa pero si passa el 9800, que son els màxims anuals podriem dir que estarem a un pas del segon  fibo de tota la caiguda que està aprox. al 102xx. Aqui sembla, si es supera, ja es podria parlar de canvi de tendéncia pero per aixó encara falten moltes coses... la MM200 per exemple i que els Yankees acompanyin..

Es parlen de brots verds en el mercat i jo, els unics que veig, son al meu hort...jeje ara però la mesura d'en ZP pels ajuntaments sembla que a activat una miqueta el sector "constructor"... veurem el que dura.

Ara que tot-deu parla de que l'economia s'ha recuperat i tal i cual jo encara no ho veig clar...

Us poso un dibuixet perquè veieu aixó que us comento i ens llegim proximament ja que proximament tindré més temps i inundaré el foro de missatges...jeje

En el Diari veig unes divergències baixistes que penso que aixó hauria de corretgir per tenir una pujada "sana".

En el setmanal encara no veig el Macd en positiu tot i que l'hi falta poc... si la recuperació és a l'estil de la del 2003 aixó hauria de caure a la MM30setmanal per tornar a pujar i llavors Sí que podriem dir que la tendència ha canviat.

Ja veurem perqué el mercat es "sobirà" i suposo que ja sabeu aquella dita que diu.. "el mercat pot estar equivocat més temps que vosaltres solvents"!..jeje

apa salut i a veure si algú escriu quelcom!!! que veig que llegiu...jeje

apa salut i eurus

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 2.07.2009 13:11:37h
   fluxe
547 missatges

Bon dia!... doncs tot navegant per internet he vist un Missatge d'en Turboman sobre la situació.

Jo d'aixó ja sabeu que ni idea pero parlar és gratix!..jeje.

Segons en turbo podria passar que ja s'hagués esgotat la pujada, i, de fet, la pujada trimestral ha sigut brutal, peró com que tot-hom diu que s'ha de corregir, que si la volatilitat, que si les opcions put que tal i cual... doncs podria seguir pujant, almenys fins al 10200 que ja hem comentat.

Veurem pero d'entrada us adjunto el dibuixet d'en turbo perqué en tregueu les vostres conclusions.

Apa saluten!

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 27.10.2009 08:54:23h
   fluxe
547 missatges

Bon dia! i doncs? no hi ha ningú que escrigui res sobre els valors?... buffff doncs ja ha plogut desde l'ultim post.

Sembla que no hi ha manera de passar el 12.000?¿?... sembla que hi ha divergències baixistes en els dibuixets i també semblaria que estàn fent un procés de distribució aixi que s'hauria de vigilar no fos cas que es vagi a fer una visita als 10.000.

Ja veurem pero la pujada sembla que ha sigut molt vertical i s'ha de relaxar una miqueta. A veure si un dia d'aquests poso els dibuixets ja que s'acaba el mes d'octubre i podrem veure els dibuixets mensuals a veure què ens diuen.

Per tant, prudència.

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 8.02.2010 18:56:01h
   fluxe
547 missatges

Bona Tarda "borsistes"!!!

doncs ja fa dies que ningú diu res sobre el chulibex... així que us deixo un dibuixet i la meva predicció de giliguru...

Penso que no caurà més del 9200 pero si els perd un viatge fins als foradets de més avall no ens el treu ningú.

Em fa l'efecte que ha sigut una neteja ràpida per comprar més barat les mans fortes. De fet l'indicador blai ens marca que han vengut les mans "debils".... si venen les mans fortes, que porten uns guanys al.lucinants desde març de l'any passat el 9200 serà de mantega.

Salut

publicitat

rss facebook twitter
Avís legal | Crèdits | Publicitat | Contactar | Enllaça'ns | Qui som | Mòbil | iPhone

Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat d'AraLaSelva

Amb el suport de:
generalitat

© Jornal.cat, 2012
some rights reserved