Hola,
Volia compartir amb vosaltres la meva última adquisició.
Hi vaig entrar a 0'4 per recomanació dels de bolsagora, i vaig ampliar posicions a 0'29 (tot i que ells no ho van recomanar).
Segons aquests analistes la resistencia a vendre (stop-loss) es 0'28.
Afirma prove de la fusió d'ASTROC amb altres constructores, i ha passat de valer 70€ a valer 0'28€.
Sincerament crec que es bona opció per guanyar diners rapid, fa poc per exemple va pujar un 10% en només un dia (tot i que despres ha reculat). Fa unes setmanes va passar de 0'3 a 0'6 en 5 dies, tot i que jo hi crec a mig termini, fins als 5 o 6 € com a minim (i seria un benefici enorme).
En general ha baixat molt i sembla que la figura que ha format marca un terra. Tot i així es una operació de molt de risc, pero que pot multiplicar el seu valor per 10 (3€ havent estat a 70€ no sembla massa) en poc temps.
Personalment, no crec que l'estat ni els bancs deixin tancar cap constructora important, l'un per l'atur i l'altre perque no volen mes pisos als seus actius. D'altra banda, el sector de la construcció (a diferencia d'altres com els diaris) te el futur practicament assegurat (de moment seguirem vivint en cases) i els seus actius no baixen un 250 vegades de preu, tal com ho han fet les seves accions.
Finalment, en cas de que s'en vagi a la ruina, com a accionista, hem podrien donar una part d'una caseta per vendre a la platja :)
Que us sembla l'operació?
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat d'AraLaSelva