Els tímids i les tímides redueixen al mínim les relacions socials; els provoquen ansietat i una cascada ... més
A la meva casa de camp de Canet d'Adri hem estat aïllats dos dies. La carretera plena de neu i arbres caiguts. Sense ... més
La manca d'informació pot intoxicar la consulta pública sobre la necessària reforma de la Diagonal. ... més
De tot s'aprèn, tot i que sigui per la via dura. Després de 5 hores al cotxe (amb alguns moments de nervis) ... més
Les erugues del cotó han desenvolupat resistència a la varietat de cotó BT comercialitzada per Monsanto ... més
Llegim a Vikipèdia que Jesús Mosterin és Professor d'Investigació de l'Institut de Filosofia ... més
Anar a comprar al supermercat s'ha convertit en una pràctica quotidiana. De fet, un 80% de les nostres compres es ... més
Avui s’han publicat les dades de l’atur del ministeri de Treball espanyol i, amb elles, una nova decepció. ... més
Hola,
Volia compartir amb vosaltres la meva última adquisició.
Hi vaig entrar a 0'4 per recomanació dels de bolsagora, i vaig ampliar posicions a 0'29 (tot i que ells no ho van recomanar).
Segons aquests analistes la resistencia a vendre (stop-loss) es 0'28.
Afirma prove de la fusió d'ASTROC amb altres constructores, i ha passat de valer 70€ a valer 0'28€.
Sincerament crec que es bona opció per guanyar diners rapid, fa poc per exemple va pujar un 10% en només un dia (tot i que despres ha reculat). Fa unes setmanes va passar de 0'3 a 0'6 en 5 dies, tot i que jo hi crec a mig termini, fins als 5 o 6 € com a minim (i seria un benefici enorme).
En general ha baixat molt i sembla que la figura que ha format marca un terra. Tot i així es una operació de molt de risc, pero que pot multiplicar el seu valor per 10 (3€ havent estat a 70€ no sembla massa) en poc temps.
Personalment, no crec que l'estat ni els bancs deixin tancar cap constructora important, l'un per l'atur i l'altre perque no volen mes pisos als seus actius. D'altra banda, el sector de la construcció (a diferencia d'altres com els diaris) te el futur practicament assegurat (de moment seguirem vivint en cases) i els seus actius no baixen un 250 vegades de preu, tal com ho han fet les seves accions.
Finalment, en cas de que s'en vagi a la ruina, com a accionista, hem podrien donar una part d'una caseta per vendre a la platja :)
Que us sembla l'operació?