Cada dia ens posem a la boca desenes d’aliments. Confiem en marques com Kraft, Coca-cola, Nestlé, Danone. Pensem ... més
Totes les enquestes i les darreres mobilitzacions en clau nacional demostren que alguna cosa s’està movent al ... més
Donada la situació de temporalitat dels treballs, la tasca de cercar i trobar treball hem d'abordar-la més ... més
Telefónica ha denunciat en un comunicat que en el que portem d'any li han robat un 180% més de cable de coure ... més
L'estudi és elaborat per l'investigador argentí Andres Carrasco i es basa en els múltiples efectes de ... més
Vull recomanar un llibre-guia molt útil per a conèixer en profunditat la ciutat de Barcelona, i encara millor, ... més
Sindicats, organitzacions socials i veïnals, associacions de consumidors, expressen el seu rebuig a la forma i al fons ... més
La Plataforma pel TramVallès felicita el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la ... més
Hola,
Volia compartir amb vosaltres la meva última adquisició.
Hi vaig entrar a 0'4 per recomanació dels de bolsagora, i vaig ampliar posicions a 0'29 (tot i que ells no ho van recomanar).
Segons aquests analistes la resistencia a vendre (stop-loss) es 0'28.
Afirma prove de la fusió d'ASTROC amb altres constructores, i ha passat de valer 70€ a valer 0'28€.
Sincerament crec que es bona opció per guanyar diners rapid, fa poc per exemple va pujar un 10% en només un dia (tot i que despres ha reculat). Fa unes setmanes va passar de 0'3 a 0'6 en 5 dies, tot i que jo hi crec a mig termini, fins als 5 o 6 € com a minim (i seria un benefici enorme).
En general ha baixat molt i sembla que la figura que ha format marca un terra. Tot i així es una operació de molt de risc, pero que pot multiplicar el seu valor per 10 (3€ havent estat a 70€ no sembla massa) en poc temps.
Personalment, no crec que l'estat ni els bancs deixin tancar cap constructora important, l'un per l'atur i l'altre perque no volen mes pisos als seus actius. D'altra banda, el sector de la construcció (a diferencia d'altres com els diaris) te el futur practicament assegurat (de moment seguirem vivint en cases) i els seus actius no baixen un 250 vegades de preu, tal com ho han fet les seves accions.
Finalment, en cas de que s'en vagi a la ruina, com a accionista, hem podrien donar una part d'una caseta per vendre a la platja :)
Que us sembla l'operació?