rellotge
publicitat
divendres, 3 setembre de 2010 | 15:19h
Usuaris

Recordar

No recordes la contrasenya? Recupera-la
Encara no ets usuari registrat? Registra't
Tenim 289 usuaris registrats
Hi ha 0 usuaris i 21 anònims connectats simultaniament
Fòrum
Enquesta
31.08.2010. 10:00h

Què mengem?

Cada dia ens posem a la boca desenes d’aliments. Confiem en marques com Kraft, Coca-cola, Nestlé, Danone. Pensem ... més

Lectures 54 lectures   Comentaris Cap comentari
27.08.2010. 19:58h

La Intersindical-CSC rebutja que la independència pugui provocar una fractura social o que l’Estat propi es pugui construir sense discurs social

Totes les enquestes i les darreres mobilitzacions en clau nacional demostren que alguna cosa s’està movent al ... més

Lectures 53 lectures   Comentaris Cap comentari
27.08.2010. 08:41h

Entra, amb bon peu, a l'Entrevista Laboral!

Donada la situació de temporalitat dels treballs, la tasca de cercar i trobar treball hem d'abordar-la més ... més

Lectures 94 lectures   Comentaris Cap comentari
26.08.2010. 09:58h

El robatori del coneixement

Telefónica ha denunciat en un comunicat que en el que portem d'any li han robat un 180% més de cable de coure ... més

Lectures 87 lectures   Comentaris Cap comentari
21.08.2010. 00:43h

L'estudi sobre els efectes de l'herbicida de Monsanto es publica finalment en una revista científica

L'estudi és elaborat per l'investigador argentí Andres Carrasco i es basa en els múltiples efectes de ... més

Lectures 103 lectures   Comentaris Cap comentari
15.08.2010. 23:20h

Una guia per conèixer Barcelona a través del metro

Vull recomanar un llibre-guia molt útil per a conèixer en profunditat la ciutat de Barcelona, i encara millor, ... més

Lectures 132 lectures   Comentaris Cap comentari
4.08.2010. 23:02h

La societat civil catalana mostra la seva oposició i preocupació per la nova organització de les caixes.

Sindicats, organitzacions socials i veïnals, associacions de consumidors, expressen el seu rebuig a la forma i al fons ... més

Lectures 157 lectures   Comentaris Cap comentari
4.08.2010. 13:07h

Un cop feta la licitació del TramCamp reclamem el mateix tracte pel Vallès

La Plataforma pel TramVallès felicita el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la ... més

Lectures 168 lectures   Comentaris Cap comentari
Llibres
publicitat

T'has de registrar si vols participar al fòrum

Iberdrola
turboman nou missatge - 13.12.2008 19:24:20h

Iberdrola, després d'haver corregit el 61% de tota la baixada. Ha conformat un lateral amb una resistència abatuda a la baixa i una altra horitzontal. Jo em refio més de l'horitzontal. I si la rompés el preu podria arribar a l'entorn dels 7 euros.

fluxa
# RE: Iberdrola
Estikeskurat nou missatge - 16.12.2008 18:14:48h
   fluxe
547 missatges

Bona tarda!.. doncs a mi el Triangle que està fent en diari m'agrada... de fet ja sóc dins desde fa anys..em sembla que quan ens vam conèixer ja en tenia...

Apa salut i vaig a posar un dibuixet del Santander a veure si m'ajudes... ja que em volia posar "curt" en el valor pero no tinc "valor" i mai millor dit.

fluxa
turboman nou missatge - 1.01.2009 20:24:20h
   fluxe
548 missatges

Bon any a tothom,

Iberdrola segueix el seu camí cap l'objectiu dels 7 euros.

(no surrt l'enllaç per pujar gràfics)

fluxa
turboman nou missatge - 1.01.2009 20:26:47h
   fluxe
548 missatges

Ara sí.

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 23.02.2009 18:52:50h
   fluxe
547 missatges

Doncs després de quasibé arribar a l'objectiu assenyalat per l'anterior post (es va quedar a .15 del 7) no l'hi ha quedat altre que caure i caure i caure.

Sembla que han presentat els resultats i que augmenten div i bla,bla, bla... i en florentino sembla que ha comprat un bon paquet a 5.43 aprox.

El dibuixet el divendres ens va donar una senyal Haiku (Harami Baixista) que sembla que avui ha continuat.. veurem que passa pero em fa l'efecte que anirà inexorablement a mínims... encara que no ho desitjo... pero entre que ha perdut l'ultim retorn del Fibo i es va deixar un forat d'aquests que m'agraden per tapar aprox al 4.88 i la senyal esmentada penso que estaria bé entrar curt per recollir beneficis al 5 aprox.

apa salut!

fluxa
Estikeskurat nou missatge - 2.03.2009 23:43:59h
   fluxe
547 missatges

Juasss... si aixó es una festa baixista.. i encara que en florentino compri.. ja en podrà comprar de més barates. Quasibé com gas Natural que fan una ampliació de capital i al final ha caigut per sota del preu... al.lucinant!

Be, en un intent de buscar sól tinc aquest dibuixet que us presento peró aixó de buscar sól és molt perillós, més aviat impossible, ja el ferà quan toqui no quan nosaltres diguem...je,je

apa salut

Veurem pero com trenqui els mínims de 4.75 ja no se on pararà i per aixó he marcat les ratlles del volum negociat per preus on ens podem fer una petita idea d'on hi ha hagut "calés".

publicitat

Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són unicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat de Jornal
Creative commons © jornal.cat, 2010
qui som | crèdits | avís legal | contacta'ns | enllaça'ns
Amb el suport de:
generalitat